Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är helrätt, verkligen grym!Tycker att lite guld tillhör sommaren. Inhandlade denna i förra veckan och när man var ute i solen idag kändes det helrätt.
Ser fram emot brunbrända armar, vit skjorta på rivieran i sommar
![]()
Matchar en karusell på sommaren
Fan, kan Ni sluta skylta med den där läckra blå Squalen?! Har ju inte råd...Vill börja köra mer heltid på orange men vi är inte riiiiktigt där ännu..
![]()
Säkert kort: SKX007 på super oyster och zulu lär få mkt tid.
Första tanken denna men dog när jag insåg jomashop tar 50$ i frakt plus rätt säker moms. För två lax hade den nog varit kul med 1000m och 17mm tjock. Dock inte släppt den helt än, finns ju i gult med...
![]()
Plan b är nog någon Seiko eller mikrodykare.
För mycket homage för vem? Jag tycker den ser bra ut, gillar du Squale och modellen är det bara att slå till. Det är klart den är starkt inspirerad, men det finns många som inspirerats och så länge det är mer än företagsnamn som skiljer så är det inte ens en diskussion. Säger jagDen här skulle pryda min arm väldigt bra under sommaren. Lite rädd att det ska bli för mycket homage eller vad tycker ni? Squale är väl ändo helt OK
![]()
Har själv inget emot klocktillverkare som gör hommager, men varför skulle en sub-hommage från Squale vara mer accepterat än t.ex en sub-hommage från Steinhart?Den här skulle pryda min arm väldigt bra under sommaren. Lite rädd att det ska bli för mycket homage eller vad tycker ni? Squale är väl ändo helt OK
![]()