Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool band! Mycket snyggare än på vad jag nu såg den på sist.Blå, Check! Två-ton, Check!![]()
![]()
Givetvis ska du köpa klockan du vill ha oavsett om det är en hommage eller ejJag tycker modellen är sjukt snygg och även om jag hade haft 1miljon över så hade jag inte köpt the real-deal då jag är en jävel på att slakta klockor under sommrarna. Förra året slog jag sönder en SKX på vatten skoter och en seiko 5a på vattenvolleyboll![]()
Många är de som jobbar extra endast för att kunna köpa saker de ej behöver för att imponera på folk de inte gillarGivetvis ska du köpa klockan du vill ha oavsett om det är en hommage eller ej.
Men köper ju det man själv gillar och tycker om och inte vad andra gillar.
Riktiga visdomsord som nog stämmer lite allt för mycket, tyvärr.Många är de som jobbar extra endast för att kunna köpa saker de ej behöver för att imponera på folk de inte gillar
Så länge man är medveten om människans underliga natur så är det braRiktiga visdomsord som nog stämmer lite allt för mycket, tyvärr.![]()
Cool, gillar de blå/grön/turkosa detaljerna!Är lite sugen på denna!![]()
Blå, Check! Två-ton, Check!![]()
![]()
Käck skulle jag vilja säga!LÄCKER!![]()
Även sugen på denna... visst tål den lite vatten?
![]()
Va roligt! Grattis! Den är riktigt bra.
Klart den skall ha ett somrigt gummi!Denna får bli årets sommarklocka. Funderar på ett orange gummi för att matcha...
![]()
Var är Canvas bandet till din Tudor köpt någonstans?Mina badklockor blir:
![]()
![]()