Weberg
Guld
Allt är ju relativt. Förr har alltid såna klockor kallats Forumhoror....Är den här för vulgär?
Buksvågerklocka - klocka som går mellan medlemmarna i tråden...
OBS! Tar bort det direkt om någon tycker det är över gränsen.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt är ju relativt. Förr har alltid såna klockor kallats Forumhoror....Är den här för vulgär?
Buksvågerklocka - klocka som går mellan medlemmarna i tråden...
OBS! Tar bort det direkt om någon tycker det är över gränsen.![]()
Ingen vet sanningen om sanningen. Det är faktiskt sanningHur man än vänder sig så har man arslet bak![]()
Fantastiskt bra och fyndigtTråd-lingo
Bronsdag- Onsdag, bronsklocka.
Byteslördag- Lördag, rotering av samlingen mer än välkommen.
Kjesuls syndrom- GMT vridring som bara går att vrida motsols.
Köööööööp!- Vänlig anmodan om köp.
Lattjolajbanlådan- En för föremålet ej avsedd låda där man ändå trycker ned samlingen.
Legoklockan- Bulova precision kronograf.
Lenny pose - händerna bakom nacken i avslappnad stil.
Narkotikajeans- Röda mys-adidasbrallor.
Pisspatina - Urinbehandlad bronsklocka.
Plagiattisdag- Tisdag, fritt fram för plagiat.
Skvalle- Squale
Super affordable deluxe- Självförklarande.
Very good enough- Helnöjd.
Villhöver - en kombination av vill ha och behöver som ofta leder till KÖÖÖÖÖP
Vad har vi mer gubbar ?
Allt är ju relativt. Förr har alltid såna klockor kallats Forumhoror....![]()
Har du gått och blivit med Cartier? Den har jag inte sett innan... eller har du besök?
Till exempel ’Narkotikajeans’ blev ju ett vedertaget begrepp efter bara EN post![]()
Hehe nej, den ska min dotter få när hon konfirmeras nästa år. Jag köpte den 2016Har du gått och blivit med Cartier? Den har jag inte sett innan... eller har du besök?![]()
Har du gått och blivit med Cartier? Den har jag inte sett innan... eller har du besök?![]()
Fina gåvor du ger dina barnHehe nej, den ska min dotter få när hon konfirmeras nästa år. Jag köpte den 2016![]()
Tack så jättemycket MFan, undrade jag också. Mycket bra smak min herre. Finns det nån hommage på den tro?![]()
Tack så jättemycketFina gåvor du ger dina barn![]()
Tack så jättemycket M![]()
Hehe nej, den ska min dotter få när hon konfirmeras nästa år. Jag köpte den 2016![]()
Jag försöker leva efter min salige farfars livsmotto. Han var generös mot andra, men sparsam när det gällde honom själv.Uj, du måste ha väldigt snälla kids som förtjänar så fina grejer, Cartier... Rolex... när kan du adoptera mig?![]()
Och kopplingen till bilden är att det i djurvärlden dock finns hane, hona och höna?Det heter antingen han eller hon.
Hen är ett nymodigt påfund som jag likt dig avskyr, det sk ’ordet’ kommer jag aldrig inlemma i min vokabulär.
![]()
Hen betyder höna.Och kopplingen till bilden är att det i djurvärlden dock finns hane, hona och höna?![]()
Jag bara anammar @KlockTotte, att läser man kan man ju lika gärna också ge ett gilla liksom![]()
Måste ju dock bara säga att jag gillar ju inte allt, det måste ju ha något värde och ninjaskrift gillas ju inte heller.
Hittde en lumebild på Thresher helvete vilken lume
![]()
Jag tycker nog att "sexuellt öppensinnad armbandsklocka" låter mer korrekt!Trådhora? Kanske går för långt nu..![]()
The abyss typDet där kan inte vara lume, måste vara från en James Cameron-film väl?![]()
Eller ett motljus i Aliens...The abyss typ![]()