Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Försöker bredda lite baraDu blir bara mer o mer hypebeast!
Vart kan hitta dom skorna? SnyggaSåhär gillar jag t.ex att klä mig. Nike Air Max i tan- leather premium med matchande bälte, gröna cargopants & benvit t-shirt från Ralph Lauren ihop med en bratte m gul tavla.
Tack! Köpte dom på Caliroots men inte säker på om dom finns kvar där.Vart kan hitta dom skorna? Snygga
Vatten i källaren?
MidsommarVatten i källaren?
Tröjan är mkt bra
Vad för tröja är det ?
Alexander Mcqueen PegasusVad för tröja är det ?
Beställde en likadan tshirt idag. Hur sitter den? TTS?What's Gucci my ni**a?
På både den jag och @aleks har upplever jag att man ska gå ner en storlek bärs rätt stortBeställde en likadan tshirt idag. Hur sitter den? TTS?
Aha, jag brukar köra L på det mesta, men på den Alex har var jag tvungen att köra XLPå både den jag och @aleks har upplever jag att man ska gå ner en storlek bärs rätt stort
Märkligt. För mig var det precis tvärtom. Jag brukar ha M i allt men fick köra S i denna. Aleks beställde också M först men var alldeles för stort så han köpte två S istället där den enda S var för stor och den andra satt bra. Konstigt att det varierar så mycketAha, jag brukar köra L på det mesta, men på den Alex har var jag tvungen att köra XL
Beställde XL även på denna, för att safe:a.
Så random. Kanske något med tjej sizes på vissa.Märkligt. För mig var det precis tvärtom. Jag brukar ha M i allt men fick köra S i denna. Aleks beställde också M först men var alldeles för stort så han köpte två S istället där den enda S var för stor och den andra satt bra. Konstigt att det varierar så mycket
Känns som rätt tråd att fråga i.
Såg denna på Zalando för typ 3 år sedan. Dum som man är klippte jag den inte. Någon som vet var jag kan få tag på en?
Iceberg round neck mickey print black (alt röd)