• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Streetwear-tråden

gonza

Panerai
Wrooooooom! :cigar:
IMG_4348.JPG
Sjukt feta
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Inga problem kvalitetsmässigt, än. :) Men som med mycket annat betalar man mest för märket.
Man betalar ju för en känsla, ett varumärke och ett utseende som SI gjort till sitt egna.

Jag tror jag har 4 jackor. Tunnare vår-m65, lite tjockare m65 som jag kör vintertid, en sån där skjortjacka samt en rock i nylon med löstagbart foder från Shadow-kollektionen eller vad det heter. Allt har varit förjävla bra - inte ett enda problem på flera års ägande.
Det enda jobbiga är att jag blir hotad med stryk typ HELA tiden. :) Extra kul när man har rocken tillsammans med mockaskor, ullbyxor, skjorta och kavaj och nån ba "Vilka kör du för?".
 
Man betalar ju för en känsla, ett varumärke och ett utseende som SI gjort till sitt egna.

Jag tror jag har 4 jackor. Tunnare vår-m65, lite tjockare m65 som jag kör vintertid, en sån där skjortjacka samt en rock i nylon med löstagbart foder från Shadow-kollektionen eller vad det heter. Allt har varit förjävla bra - inte ett enda problem på flera års ägande.
Det enda jobbiga är att jag blir hotad med stryk typ HELA tiden. :) Extra kul när man har rocken tillsammans med mockaskor, ullbyxor, skjorta och kavaj och nån ba "Vilka kör du för?".
Det är väl allmänt vedertaget att Glassen kör för Grunden Bois? :cool:
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Man betalar ju för en känsla, ett varumärke och ett utseende som SI gjort till sitt egna.

Jag tror jag har 4 jackor. Tunnare vår-m65, lite tjockare m65 som jag kör vintertid, en sån där skjortjacka samt en rock i nylon med löstagbart foder från Shadow-kollektionen eller vad det heter. Allt har varit förjävla bra - inte ett enda problem på flera års ägande.
Det enda jobbiga är att jag blir hotad med stryk typ HELA tiden. :) Extra kul när man har rocken tillsammans med mockaskor, ullbyxor, skjorta och kavaj och nån ba "Vilka kör du för?".
Haha förekommer det ens fortfarande? Varenda Bromma- och förorts-kid kör ju SI numer så har dumpat alla plagg jag hade utom en jacka.
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Man betalar ju för en känsla, ett varumärke och ett utseende som SI gjort till sitt egna.

Jag tror jag har 4 jackor. Tunnare vår-m65, lite tjockare m65 som jag kör vintertid, en sån där skjortjacka samt en rock i nylon med löstagbart foder från Shadow-kollektionen eller vad det heter. Allt har varit förjävla bra - inte ett enda problem på flera års ägande.
Det enda jobbiga är att jag blir hotad med stryk typ HELA tiden. :) Extra kul när man har rocken tillsammans med mockaskor, ullbyxor, skjorta och kavaj och nån ba "Vilka kör du för?".
Typical GBG :D

Aldrig fått den frågan, inte ens under Green Street-eran. Då fick man iofs en del blickar men inte mer än så
 
Har alltid tyckt SI varit märkligt, vore det inte smidigast att bara ta bort patchen? Tycker det skulle kännas trist att inte använda bra plagg för att det finns ett märke som närmast ser ut att vara till för att avlägsnas, likt märken på en kavajärm.
 

davvaer

Omega
Letar efter denna hoodie i medium.. några tips?
Fanns bara i XL på guccis hemsida och har bara hittat den i svart på andra ställen :(
Helt ok med secondhand också.


B5129B8E-88C3-469D-8FF0-A78A07353E28.jpeg
 

davvaer

Omega

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Har en sprillans ny sån här liggandes hemma. Komplett, orörd och med plasten kvar. 7200kr. Skicka PM om intresse finns.

24-15-059-gucci-mens-dive-tiger-black-rubber-strap-watch-ya136318.jpg
 
Topp