gonza
Silver
Sjukt fetaWrooooooom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt fetaWrooooooom!
Absolut, men hade hellre lagt 848€ på en vanlig SI jackaVad säger panelen om SI x Supreme? Dunjackan med blommor var fet.
Mycket annat man kan få för 848 euro, SI är överprisat överlag. Inte mkt pang för pengen här inte.Absolut, men hade hellre lagt 848€ på en vanlig SI jacka
Tycker du inte? Jag är svinnöjd med min SI vinterjacka kvalitetsmässigt. Haft ett par stickade si tröjor förut också som jag varit väldigt nöjd med kvalitetsmässigtMycket annat man kan få för 848 euro, SI är överprisat överlag. Inte mkt pang för pengen här inte.
Inga problem kvalitetsmässigt, än. Men som med mycket annat betalar man mest för märket.Tycker du inte? Jag är svinnöjd med min SI vinterjacka kvalitetsmässigt. Haft ett par stickade si tröjor förut också som jag varit väldigt nöjd med kvalitetsmässigt
Hör dig. Har haft vissa SI-plagg i 10+ år nu dock och visst är dom kanske lite urtvättade men inga kvalitets-issues. En sweatshirt för 1500kr som håller 10+ år är ju prisvärt imoMycket annat man kan få för 848 euro, SI är överprisat överlag. Inte mkt pang för pengen här inte.
Svårt att föreställa mig en man över 25 år som har en blommig dunjacka på sig.. But thats just me. För övrigt finns det en hel del kvar på stone islands hemsida...Vad säger panelen om SI x Supreme? Dunjackan med blommor var fet.
Man betalar ju för en känsla, ett varumärke och ett utseende som SI gjort till sitt egna.Inga problem kvalitetsmässigt, än. Men som med mycket annat betalar man mest för märket.
Det är väl allmänt vedertaget att Glassen kör för Grunden Bois?Man betalar ju för en känsla, ett varumärke och ett utseende som SI gjort till sitt egna.
Jag tror jag har 4 jackor. Tunnare vår-m65, lite tjockare m65 som jag kör vintertid, en sån där skjortjacka samt en rock i nylon med löstagbart foder från Shadow-kollektionen eller vad det heter. Allt har varit förjävla bra - inte ett enda problem på flera års ägande.
Det enda jobbiga är att jag blir hotad med stryk typ HELA tiden. Extra kul när man har rocken tillsammans med mockaskor, ullbyxor, skjorta och kavaj och nån ba "Vilka kör du för?".
Haha förekommer det ens fortfarande? Varenda Bromma- och förorts-kid kör ju SI numer så har dumpat alla plagg jag hade utom en jacka.Man betalar ju för en känsla, ett varumärke och ett utseende som SI gjort till sitt egna.
Jag tror jag har 4 jackor. Tunnare vår-m65, lite tjockare m65 som jag kör vintertid, en sån där skjortjacka samt en rock i nylon med löstagbart foder från Shadow-kollektionen eller vad det heter. Allt har varit förjävla bra - inte ett enda problem på flera års ägande.
Det enda jobbiga är att jag blir hotad med stryk typ HELA tiden. Extra kul när man har rocken tillsammans med mockaskor, ullbyxor, skjorta och kavaj och nån ba "Vilka kör du för?".
Göteborg..Haha förekommer det ens fortfarande? Varenda Bromma- och förorts-kid kör ju SI numer så har dumpat alla plagg jag hade utom en jacka.
Typical GBGMan betalar ju för en känsla, ett varumärke och ett utseende som SI gjort till sitt egna.
Tur att man är under 25 och inte bryr sig.Svårt att föreställa mig en man över 25 år som har en blommig dunjacka på sig.. But thats just me. För övrigt finns det en hel del kvar på stone islands hemsida...
Patchen e hela grejen och framförallt att man står för den!!!Har alltid tyckt SI varit märkligt, vore det inte smidigast att bara ta bort patchen? Tycker det skulle kännas trist att inte använda bra plagg för att det finns ett märke som närmast ser ut att vara till för att avlägsnas, likt märken på en kavajärm.
Patchen e hela grejen och framförallt att man står för den!!!
Sälj den på loppisTjo, kolla bara här om någon har behov av Nike bomberjackan (strl L) jag har på annons?
Säljer den annars på loppis till helgen...hojta via PM om intresse finns...här är annonsen:
https://klocksnack.se/threads/prisb...-450-kr-nike-free2-skor-strl-45-350-kr.80185/
@aleks har nog en S om inte jag eller rasmus hade tänkt köpa denLetar efter denna hoodie i medium.. några tips?
Fanns bara i XL på guccis hemsida och har bara hittat den i svart på andra ställen
Helt ok med secondhand också.
@aleks har nog en S om inte jag eller rasmus hade tänkt köpa den
Bärs rätt stort. Har XS i min svarta, S i min t-shirt och m är min vanliga fit
Inte min men vet en som eventuellt ville sälja!
@davvaer knep ju en tisha i M av mig så bör nog ha M i hoodien också
Den är i S tyvärrTack, men tror jag behöver Medium då jag har det annars på Gucci.
Japp
Kanonschysst om du kunde kolla?
Samma här, är mest sugen på de Svarta men får se hur de ser ut IRL. Verkar ha släppts en hel del par dock, många som köpte flera styckenVilka haffade Human Races? Knep 2 par på Adidas.