• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Streetwear-tråden

H

Hysteria

Guest
Tack för svar ovan :) ska kika på Zoovillage.
Lite sökande i gmail så såg jag nu att jag köpte defend tröjan på Hardcasa. Pyntade 650kr. Kvalité bättre än förväntat och har inte krympt i tvätt eller dylikt.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Moncler briljerar..
http://www.highsnobiety.com/2017/08/24/moncler-c-fw17/#slide-7
moncler-c-fw17-07-806x1200.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Okej ungdomar. ;)
Jag kommer snart ha grym tillgång till världens bästa utbud av streetwear (Tokyo). Kommer vara nära Uniqlo, Bape mm. Vad ska man köpa? Känner mig inte så värst uppdaterad.

Jag tänkte raida BAPE, Atmos, KiksTyo, Nike, Stone Island. Vad finns det mer för kul?
 
Senast ändrad:

McOak

Omega
Okej ungdomar. ;)
Jag kommer snart ha grym tillgång till världens bästa utbud av streetwear (Tokyo). Kommer vara nära Uniqlo, Bape mm. Vad ska man köpa? Känner mig inte så värst uppdaterad.

Jag tänkte raida BAPE, Atmos, KiksTyo, Nike, Stone Island. Vad finns det mer för kul?
Vet inte vad du specifikt söker/gillar, men kända varumärken så som Supreme och Off-White har butik/AD där. Sedan så finns DSM representerade i Tokyo, samt en butik vid namn Nubian. Den ska tydligen vara väl värd ett besök enligt min vän (Kika på brands här http://www.nubian-ave.com/).
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vet inte vad du specifikt söker/gillar, men kända varumärken så som Supreme och Off-White har butik/AD där. Sedan så finns DSM representerade i Tokyo, samt en butik vid namn Nubian. Den ska tydligen vara väl värd ett besök enligt min vän (Kika på brands här http://www.nubian-ave.com/).
Tack, ska kika! Supreme gillar jag inte men KAWS / Originafake och sådant kan ju vara lite halvkul ibland, om inte annat brukar de ju ha massa collabos med exempelvis G-Shock.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@viktorm Nu trillade poletten ner angående DSM, var där förra gången jag var i Tokyo. Jävligt rolig butik, minns att de sålde flaskor med vatten för typ 100kr. :D
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Okej ungdomar. ;)
Jag kommer snart ha grym tillgång till världens bästa utbud av streetwear (Tokyo). Kommer vara nära Uniqlo, Bape mm. Vad ska man köpa? Känner mig inte så värst uppdaterad.

Jag tänkte raida BAPE, Atmos, KiksTyo, Nike, Stone Island. Vad finns det mer för kul?
Neighborhood, Y-3, WTAPS, Undercover, SOPHNET., FPAR, CdG
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_0304.PNG

Kanske borde orka ta mig till Atmos. Var där förra gången jag var i Tokyo, har för mig de hade en hel del kul och att det fanns andra roliga butiker runt om.
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Någon här som har erfarenhet av Guccis kundtjänst? Min flickvän beställde ett bälte i juli som äntligen skickades i måndags. Dock så dubbeldebiterade dom henne. Dom svarar varken på mail eller telefon....
 
Topp