Sputniq
Silver
Men hittills vet jag ju inte om det är 100%.
Kollade dock hans adress på google street view, och det är grönt.
Återkom gärna när du fått hem klockan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men hittills vet jag ju inte om det är 100%.
Kollade dock hans adress på google street view, och det är grönt.
Återkom gärna när du fått hem klockan![]()
Här går det undanKan vara så att det blir om 10 minuter! Återkommer.
![]()
![]()
46mm på normalarmar
![]()
44mm
![]()
42mm har jag för mig
Vad är det för oris? Ser riktigt trevlig ut!![]()
Ser betydligt trevligare ut än den nuvarande versionen!Carlos Coste LE, några år gammal (2008/2009?)
Ägt två av de tot 2000 som tillverkades av denna modell.
http://www.klockia.se/longines-heritage-l2-750-4-76-2.html
Varför inte Longines? för mindre än 18K får du en sprillans ny kronograf med ett ovanligt och för longines exklusivt ETA urverk.. Bra pris, kvalité, prestigefyllt märke och du kan tänka för dig själv att din klocka har ett mycket roligare urverk än de flestas breitlings, omega, osv. : )
![]()
Jo, men hur många klockor kan du få med A08.231 för under 20Kr, ett tekniskt mer förfinat urverk än Valjou, som det baserades på, som sitter i allt från breitling till hublot?
Jag håller tummarna för att den sitter på din arm imorgon. Riktigt fin klocka du valt!!Beställning gjord, skickas imorgon eftermiddag. Har jag samma tur som vaniljglass har jag den på onsdag![]()
Jag håller tummarna för att den sitter på din arm imorgon. Riktigt fin klocka du valt!!
Huvudsaken är ju ändå att du får den innan helgenMed lite flyt får jag den på onsdag, men han sa att den i värsta fall kommer på fredag (trots att det på hemsidan stod max 2 arbetsdagar...). Fingers crossed!![]()
Gud va man önskar att detta var sant 2021Mitt svar är ett kategoriskt "nej". För 20k kan du hitta en Sub, GMT eller Explorer i bedrövligt skick, som du sedan kan rusta upp allteftersom du får råd. Så skulle jag göra.
Klocksamlingen hade varit betydligt större.Gud va man önskar att detta var sant 2021
jag tror att studentpresenten redan är köpt och rejält använd vid detta laget hahaVill du gå lite utanför boxen är Sjöö Sandström (flera riktigt fina modeller) riktigt fina klockor som passar perfekt som studentpresent.
Haha, det är som vanligt. Jag kollar f-n aldrig datum.jag tror att studentpresenten redan är köpt och rejält använd vid detta laget haha