Ibland måste man
Fast lite vill du vara den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ibland måste man
Fast lite vill du vara den
Tackar för hjälpen. Köpte du din Omega där? Kan de matcha Uret priser tror du?
+1 på Franks ur. Både trevlig och bra pris när jag köpte min Oris där.Frank's ur vid plattan säljer både Omega och Oris och brukar vara snabb med att erbjuda "bättre" pris. Aqua Terra är en grym klocka, har själv automatiska varianten 41mm
När jag köpte min för cirka 4 år sedan så ja, jag gav runt 22 000 SEK. Nu verkar de ligga runt 30 000 med 8500? Länka i så fall gärna till en på låga 20 000 SEK!Gå på en beggad AT automat, borde landa i samma prisklass.
Har ingen koll på at, kände mer att en beggad at automat borde ligga inom samma prisklass som en ny quartz, eller skiljer det så mycket?När jag köpte min för cirka 4 år sedan så ja, jag gav runt 22 000 SEK. Nu verkar de ligga runt 30 000 med 8500? Länka i så fall gärna till en på låga 20 000 SEK!
En beggad AT med 8500 kostar knappt 30 lappar. Med det äldre 2500 är det möjligt att det är runt 20 istället.Har ingen koll på at, kände mer att en beggad at automat borde ligga inom samma prisklass som en ny quartz, eller skiljer det så mycket?
Då hade jag valt en beggad med 2500 verket om det vore ett val mellan dessa två modeller.En beggad AT med 8500 kostar knappt 30 lappar. Med det äldre 2500 är det möjligt att det är runt 20 istället.
2500 vs quartz? Ja, då vinner ju lätt automatverketDå hade jag valt en beggad med 2500 verket om det vore ett val mellan dessa två modeller.
Det är fortfarande en fin klocka, speciellt om han köper gamla urtavlan. Mek-trenden är schweizisk mind-fuck till stora delar.Många lovord om Quartz. Är det verkligen känsla i en Quartz? En milstolpemarkör såsom en klocka i studentpresent bör väl vara en känslosam historia? Jag röstar för Oris sixty-five! Grym klocka!
Haha ja men det funkar! Älskar att lyssna på urverket som arbetar, och vetskapen om att klockan kommer fortsätta fungera långt efter apokalypsen!Mek-trenden är schweizisk mind-fuck till stora delar.
Hej!Tackar för hjälpen. Köpte du din Omega där? Kan de matcha Uret priser tror du?