Hur menar du att de skall kunna lagföra någon eller ens styrka att brott är begånget i ett fall som detta?Hoppas att det löser sig, polisen lägger ner allt välkommen till Sverige.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur menar du att de skall kunna lagföra någon eller ens styrka att brott är begånget i ett fall som detta?Hoppas att det löser sig, polisen lägger ner allt välkommen till Sverige.
Menar bara att det läggs ner väldigt många mål med stark bevisningJa om de inte skulle lägga ner en sån här sak skulle jag och många verkligen bli förbannade
Tack, tur nog var det några år sen det skedde.Tråkigt att höra gubben!
Hah, missade det helt!Tack, tur nog var det några år sen det skedde.
Tips från coachen.... ALDRIG KLOCKAN I SKÅPET.
Summeringen var bra: Lås håller bara ärliga människor borta.När det kommer till hänglås på almän plats så har jag slutat att använda dem efter att ha sett denna filmen...
Summeringen var bra: Lås håller bara ärliga människor borta.
Det var valet att låsa in klockan i skåpet eller att ha den kvar på jobbet där det springer okänt folk ut och in. Men ja, självklart jävligt korkat men jag ville helt enkelt inte träna med klockan på och är väl för jävla godtrogen mot mina medmänniskor.Exakt. Tycker det är rätt bra att försäkringsbolag inte betalar ut när ägaren brister i aktsamhetskrav
Själv så slutade jag bara använda nycklarNär det kommer till hänglås på almän plats så har jag slutat att använda dem efter att ha sett denna filmen...
Jag brukar ha klockan i en pouch och sedan i byxfickan när jag gymmar.Det var valet att låsa in klockan i skåpet eller att ha den kvar på jobbet där det springer okänt folk ut och in. Men ja, självklart jävligt korkat men jag ville helt enkelt inte träna med klockan på och är väl för jävla godtrogen mot mina medmänniskor.