Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Safir-vintageNågra kommentarer kring skicket och hur den överrensstämmer med din och andra du har koll på @Chami ?
Ny-vintage menar du?![]()
1-2 månader på Krons fick jag besked om.Har någon koll på hur kötiden ser ut på en 114060 från AD i Stockholm?
Det är samma klocka. Syns bara när man kollar nära.Är det där samma klocka @nöt ? Ser väldigt annorlunda ut.
Cool, visste inte det kunde skifta så.Det är samma klocka. Syns bara när man kollar nära.
Har du reserverat en?Jaha.. är väl bara att slå till på måndag när jag för första gången ska få klämma på en likadan..
Grym skärpa på bilden, på en klocka som bara ser så himla rätt ut!
![]()
Grönt är skööööönt!![]()
Kommer aldrig få ro i själen förrän jag har en LV i boxen...
Nyinkommen?
Alldeles färsk. Ville komma in i värmen och gemenskapen!Nyinkommen?
Jag står på kölista , men har fått erbjudande att köpa en begagnad. Så blir den begagnade som prövas på måndag.Har du reserverat en?![]()