Den där bilden ökar på min beslutsångestÄlskar min fast jag ibland funderar på att jag kan köpa flera andra klockor för priset av en sån här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där bilden ökar på min beslutsångestÄlskar min fast jag ibland funderar på att jag kan köpa flera andra klockor för priset av en sån här.
På med länken
Å på gummi![]()
![]()
Fan va tröttsamt!
Submariner är helt grym. Men det är även SD. Vilken ska jag välja??!!!
Kan du ta en Bild på undersidan...fattar inte riktigt det bandet...
SD. Roligare, ovanligare, datum utan bubbla.Fan va tröttsamt!
Submariner är helt grym. Men det är även SD. Vilken ska jag välja??!!!
Mycket fina båda två, gillar dock den äldre boetten mer.
Vilken/vilka generationer tänker du dig?
Sorry, detta skulle legat med i inlägget ovan. Jag är inte van vid de fantastiska funktionerna på detta forum och skriver dessutom på telefon...SD. Roligare, ovanligare, datum utan bubbla.
Vilka ref funderar du över?
Kan du ta en Bild på undersidan...fattar inte riktigt det bandet...
Är det inte oskönt? Ser ut som metallbiten tränger in i armen. Alltså den biten som haken sitter i...Absolut!
![]()
![]()
Är det inte oskönt? Ser ut som metallbiten tränger in i armen. Alltså den biten som haken sitter i...
Jag tyckte den var lite vass (säkert olika) satt dock en smal tejpremsa över den så var det lungtÄr det inte oskönt? Ser ut som metallbiten tränger in i armen. Alltså den biten som haken sitter i...
Yes!Kanske ligger på gränsen till vintage så lite svårplacerat, men hade gärna tagit lite input kring vad ni tänker om denna 16800 från 1983. Den är inte opolerad, men känns ändå rätt trevlig?
![]()
![]()
![]()
Målade index är ju alltid mysigt och tycker inte den ser sönderpolerad ut.Kanske ligger på gränsen till vintage så lite svårplacerat, men hade gärna tagit lite input kring vad ni tänker om denna 16800 från 1983. Den är inte opolerad, men känns ändå rätt trevlig?
![]()
![]()
![]()
Jag tyckte att den var svårburen & klev därför till en svart. Den är kul på bild, men jävligt teenage mutant ninja turtles i verkligheten.Stort tack. Jag funderar själv lite på detta. Men är så sugen på den gröna, men har den där smygande misstanken om att man tröttnar på den färgmässigt.
Kanske ligger på gränsen till vintage så lite svårplacerat, men hade gärna tagit lite input kring vad ni tänker om denna 16800 från 1983. Den är inte opolerad, men känns ändå rätt trevlig?
![]()
![]()
![]()
Det bästa av två världar.Kanske ligger på gränsen till vintage så lite svårplacerat, men hade gärna tagit lite input kring vad ni tänker om denna 16800 från 1983. Den är inte opolerad, men känns ändå rätt trevlig?
![]()
![]()
![]()
Några kommentarer kring skicket och hur den överrensstämmer med din och andra du har koll på @Chami ?
Tyvärr inte rätt person för det
Min är också från 83 iallafall
Ny-vintage menar du?![]()