Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin sub samling du harSub-bonanza! Allt klär en skönhet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är grym ja, tack.@snoozarn
![]()
Din TT med istavla är fan störd, vilken magisk klocka..
Men den gjorde sig riktigt bra på stållänk också, vilket jag antar att du klätt om den till lite längre ner...
Bara 116610 & 116613 är mina men tack, sertin är den bättre utav dem två.Fin sub samling du harVilken är favoriten?
Sertin är helt makalöstDen är grym ja, tack.
Stållänken på nu för ombyte, inte orkat byta tillbaks men ska göra det så småningom.
Bara 116610 & 116613 är mina men tack, sertin är den bättre utav dem två.![]()
Grattis och välkommen!Alldeles färsk. Ville komma in i värmen och gemenskapen!
Bara jag som inte ser bilder..?Jag är återigen på jakt efter en 116610LN och har fått lite bilder från en säljare men jag tycker den ser lite för blank ut på bandhornen. Dålig polering?
![]()
Nej, samma för mig.Bara jag som inte ser bilder..?
Råkade sabrera av den vid nyår 15-16. Limresterna var bara att skrapa bort. Men som du säger är det AR på insidan, syns i vissa vinklar. Rakt framifrån syns det inte. Snyggare utan bubbla.@snoozarn har din cyklop ramlat av??
Hur fick du bort rester/lim från den?
Och sitter det inte AR-coating under safiren precis där cyklopen skall sitta - så att det numera är ett skumt märke där så att säga?
De syns fortfarande inte hos mig :/Konstigt, bilderna syns för mig. Nåväl, vi försöker på annat sätt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Fortfarande inga bilder...Konstigt, bilderna syns för mig. Nåväl, vi försöker på annat sätt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej!!!Bland de bättre Rolex mods, sjuk kombo.
(från nätet)
![]()
Orka vara normal... Lev lite....
Hulk e skitbra men den där var ju bara ful.Orka vara normal... Lev lite....
FET!Bland de bättre Rolex mods, sjuk kombo.
(från nätet)
![]()
Tycker också den var fet!Bland de bättre Rolex mods, sjuk kombo.
(från nätet)
![]()
Bland de bättre Rolex mods, sjuk kombo.
(från nätet)
![]()
Snyggaste suben!!Mitt senaste nyförvärv:16613
![]()
Känns inte som det, men det enklaste är väl att ringa din närmsta AD och kolla om de har den hemma.Någon som har koll på om det är väntetid på 116610LN från AD? Och isåfall hur länge?![]()