• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

@snoozarn
IMG_20161201_145942.jpg


Din TT med istavla är fan störd, vilken magisk klocka..

Men den gjorde sig riktigt bra på stållänk också, vilket jag antar att du klätt om den till lite längre ner...
 
@snoozarn
IMG_20161201_145942.jpg

Din TT med istavla är fan störd, vilken magisk klocka..
Men den gjorde sig riktigt bra på stållänk också, vilket jag antar att du klätt om den till lite längre ner...
Den är grym ja, tack. :)
Stållänken på nu för ombyte, inte orkat byta tillbaks men ska göra det så småningom.
Fin sub samling du har:) Vilken är favoriten?
Bara 116610 & 116613 är mina men tack, sertin är den bättre utav dem två. :)
 
Jag är återigen på jakt efter en 116610LN och har fått lite bilder från en säljare men jag tycker den ser lite för blank ut på bandhornen. Dålig polering?

0


0


0


0
 
@snoozarn har din cyklop ramlat av??

Hur fick du bort rester/lim från den?
Och sitter det inte AR-coating under safiren precis där cyklopen skall sitta - så att det numera är ett skumt märke där så att säga?
 
@snoozarn har din cyklop ramlat av??

Hur fick du bort rester/lim från den?
Och sitter det inte AR-coating under safiren precis där cyklopen skall sitta - så att det numera är ett skumt märke där så att säga?
Råkade sabrera av den vid nyår 15-16. Limresterna var bara att skrapa bort. Men som du säger är det AR på insidan, syns i vissa vinklar. Rakt framifrån syns det inte. Snyggare utan bubbla. :)
IMG_20160905_112346.jpg

IMG_20160719_212200.jpg
 
Tillbaka
Topp