Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Grattis!
Det här är en oerhört trevlig tråd! blir väldigt sugen på en nodate som komplement till Hulken.
Kör bara kör! Du kommer inte ångra dig!!
![]()
Förstår det! Grym kombolika men ändå olika. Jäkligt nöjd över min subc duo.
![]()
Haha du menar under radarnJag gillar att du vågar. Nu ser klockan ut som en SKX med jubilee.
Tja, det blev visserligen en lite högre blingfaktor, men det känns som en ny klocka.. Skönt att få den känslan utan att behöva expandera boxen ännu merJa, varför inte. Ser lite exklusivt ut.
Ja att prova har ingen dött avLäckert...
Mitt jubilee åker på direkt när jag hittat rätt ändlänkar.
Nästa....blålika men ändå olika. Jäkligt nöjd över min subc duo.
![]()
53-55k kanske, är väl min lekamannamässiga gissning.Vad skulle ni säga är rimligt att ge för en 16610 fr 2007, köpt hos svensk ad med alla papper etc. Mycket gott skick och servad senast mid 2015, även det med dokumentation.
Tack sålänge
53-55k kanske, är väl min lekamannamässiga gissning.
Inte va ja vet. Ska släktforska lite.
Snarare uppåt 60 med tanke på graverat rehaut och servicehistorik. @Torbjor.n53-55k kanske, är väl min lekamannamässiga gissning.
Du är förlåtenFörlåt...det var ett dåligt försök till skämt eftersom precis allt annat än klockan är i fokus på bilden. Ett xigzo™
https://klocksnack.se/threads/submariner-tråden.1102/page-124#post-2197021
Börjat bli sugen på en 5 siffrig sub, tycker det postas väldigt lite bilder på 4-5 siffriga.
Så om du sitter på en bjud gärna på några bilder som inspiration![]()
Mycket bra! Det är något speciellt med äldre subs, kan inte riktigt sätta fingret på vad bara!
2 raders 14060 är bland de underbarasteMycket bra! Det är något speciellt med äldre subs, kan inte riktigt sätta fingret på vad bara!
2 raders 14060 är bland de underbaraste![]()