• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

8FD11120-B755-4F99-8C33-E19A277E99C2.jpeg

Från helgens mys (ursäkta Day-Daten :rolleyes:)

Ja,jag blev helt paff när dom sa det när jag frågade. Sen säger ju konspiratorikern i mig att det kanske är Rolex som har strypt tillgången inför det spekulerade,att subben ska få en uppdatering efter Basel. :) Å då lär väl en prishöjning komma som ett brev på posten...
Utbud kontra efterfrågan, egentligen inte svårare än så. Det har varit väntetid hos vissa ADs ett tag redan.. Sen finns det i lager hos vissa om man letar lite.

Jävla käbbel & spekulationer gång på gång gällande priser, höjningar etc. Tröttsamt beteende.

Utbud kontra efterfrågan, egentligen inte svårare än så. Det har varit väntetid hos vissa ADs ett tag redan.. Sen finns det i lager hos vissa om man letar lite.

Jävla käbbel & spekulationer gång på gång gällande priser, höjningar etc. Tröttsamt beteende.
Ju mer det sprids om "eventuella" prishöjningar desto mer tror ju folk på det, är ju oftast de som säljer sin klocka som hört från sin AD (som givetvis har insiderinfo från Rolex) att en prishöjning ligger nära till hands :)
#hype

Ju mer det sprids om "eventuella" prishöjningar desto mer tror ju folk på det, är ju oftast de som säljer sin klocka som hört från sin AD (som givetvis har insiderinfo från Rolex) att en prishöjning ligger nära till hands :)
#hype
Kolla gråhandlarna och Chrono24 dom har ju redan höjt. Verkar inte som dom heller får billigare längre..kolla även på Uret, Mywatch..

satte mig på lista 23 dec...7 feb kom både BLNR samt 114060...dessutom vimlar det av subbar till salu därute utanför 08 land. visst har efterfrågan påverkat utbudet men knappas svårt att få fatt i klockor om man lägger manken till :)
Mottar gärna lite tips via PM över dessa ställen. Stått i kö hos Nymans för en Date sen i somras..

Skit dag. Dagen började någorlunda men det skulle ändras drastiskt vid morgonskaffet på jobbet. När jag precis pressat ur mjölken ur två tragiska trekantsmjölk och slängt förpackningarna i soptunnan upptäcker jag att vridringen inte sitter kvar och är spårlöst borta! PANIK! Ångesten fyller mig och lite småstressad påbörjas en arkeologisk utgrävning av sprängfull och härligt marinerad soptunna i hopp och tro att vridringen förhoppningsvis ligger där någonstans. Efter några långa och riktigt svettiga minuter hittar jag både vridring och inre ring någonstans i mitten av tunnan. JA!

Nu är vridringen bytt och ett nytt och fint är på plats. Jävla tur man inte var ute på dyk....... då kunde det gått illa ;)
467B4BCB-C6A7-4F52-8EE3-FB9F64DB4611.jpeg

19177D09-01A6-45C9-9340-B623C4E4C655.jpeg

Nya vridringen på plats.
BCECFC3A-6EC0-42BD-A7C6-6C5592998987.jpeg

Ordningen återställd.

Skit dag. Dagen började någorlunda men det skulle ändras drastiskt vid morgonskaffet på jobbet. När jag precis pressat ur mjölken ur två tragiska trekantsmjölk och slängt förpackningarna i soptunnan upptäcker jag att vridringen inte sitter kvar och är spårlöst borta! PANIK! Ångesten fyller mig och lite småstressad påbörjas en arkeologisk utgrävning av sprängfull och härligt marinerad soptunna i hopp och tro att vridringen förhoppningsvis ligger där någonstans. Efter några långa och riktigt svettiga minuter hittar jag både vridring och inre ring någonstans i mitten av tunnan. JA!

Nu är vridringen bytt och ett nytt och fint är på plats. Jävla tur man inte var ute på dyk....... då kunde det gått illa ;)
467B4BCB-C6A7-4F52-8EE3-FB9F64DB4611.jpeg

19177D09-01A6-45C9-9340-B623C4E4C655.jpeg

Nya vridringen på plats.
BCECFC3A-6EC0-42BD-A7C6-6C5592998987.jpeg

Ordningen återställd.
Hur kunde den bara lossna?

Tillbaka
Topp