Torbjor.n
Basic
Snarare uppåt 60 med tanke på graverat rehaut och servicehistorik. @Torbjor.n
Kanon, tack för input
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snarare uppåt 60 med tanke på graverat rehaut och servicehistorik. @Torbjor.n
Här kommer en bild på två subbar iaf.Börjat bli sugen på en 5 siffrig sub, tycker det postas väldigt lite bilder på 4-5 siffriga.
Så om du sitter på en bjud gärna på några bilder som inspiration![]()
Då bjussar jag väl på en 16610Börjat bli sugen på en 5 siffrig sub, tycker det postas väldigt lite bilder på 4-5 siffriga.
Riktigt fin!Då bjussar jag väl på en 16610
![]()
Grym duo!Här kommer en bild på två subbar iaf.
14060
16613
![]()
Kan bidra med en 4 siffrig och en 5 siffrig subBörjat bli sugen på en 5 siffrig sub, tycker det postas väldigt lite bilder på 4-5 siffriga.
WOOW ! dom två skulle man haft!Kan bidra med en 4 siffrig och en 5 siffrig sub
![]()
Oh Sweet! Vill du byta de där två mot en Hulk? Jag kan slänga in en flaska whisky som plåster på såren också!Kan bidra med en 4 siffrig och en 5 siffrig sub
![]()
Hulk är fin. En av mina favorit klockorOh Sweet! Vill du byta de där två mot en Hulk? Jag kan slänga in en flaska whisky som plåster på såren också!![]()
Absolut. Men dessa två. WOW!Hulk är fin. En av mina favorit klockor![]()
Ingen som vet. Kommer oftast ut till handlarna lagom till sommaren. Om du vill ha en 114060 så köp en.Hej!
Ska försöka införskaffa mig en 114060 här framöver. Är ute efter en ny eller så gott som ny iaf. Nu läser man om Basel och spekulationerna om en uppgraderad sub,med nytt urverk bland annat. Vad tror ni,ska man sitta lugnt i båten och invänta vad som ev visas där om man ändå letar nytt eller? Om det visar sig att det dyker upp nån uppgradering, kan man hoppas att den rullar ut till handlare i samma veva som den visas?
Jaså?Ja,det lär ju bli så i slutändan då det kliar i fingrarna...Kollade med Nymans V-ås angående kön på 114060 dom sa 1-2 år låg den på nu om det ville sig illa. Helt galet...
Finns ju fler AD i världen än Nymans VästeråsJa,det lär ju bli så i slutändan då det kliar i fingrarna...Kollade med Nymans V-ås angående kön på 114060 dom sa 1-2 år låg den på nu om det ville sig illa. Helt galet...
Så man ska hålla i sin 114060 hehe..Ha ha,ja men var ändå där så jag passade på att fråga...
Ja, du kan ju inte bestämma dig ändå med tanke på annonserna som dras tillbaka stup i kvarten.Så man ska hålla i sin 114060 hehe..
Om du kan tänka dig utlandet finns c24 & tex showcommerce i Italien m.fl.Sen är det väl så att det är många som sätter upp sig i kön som inte ska ha den när det väl kommer till deras tur. Så den tiden är väl ett värsta scenario...
Tror väntetiderna är extrema i Norden. Finns nog många AD runt om i världen som har dem på lager.C24 är väl inte mitt förstaval i det här läget. Ska till Rom nästa vecka,men antar att det inte finns nån att hitta hos AD där heller? Annars kan jag väl tänka mig en lätt begagnad också. Tänker dock inte stödja nån profithungrig typ som lägger sig över list. Handlare eller privat...![]()
Börjat bli sugen på en 5 siffrig sub, tycker det postas väldigt lite bilder på 4-5 siffriga.
Den är så jävla bra!
Ja,jag blev helt paff när dom sa det när jag frågade. Sen säger ju konspiratorikern i mig att det kanske är Rolex som har strypt tillgången inför det spekulerade,att subben ska få en uppdatering efter Basel.Ringde Nymans i Västerås precis bara för skoj. Dom sa att väntetiden kan vara från 1 år till flera år att dom inte visste. Förr var det ju 6mån på en 114060. Dom sa även att Rolex brukar höja sina priser varje år FÖRUTOM förra året, med ca 3-5%. Misstänkte att i år kommer dom gå upp men var inte helt 100.