Visst är den fin men jag tycker övriga modeller av subc är bättre faktiskt.Fan va jag saknar denna. Funderar på att hitta en igen.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är den fin men jag tycker övriga modeller av subc är bättre faktiskt.Fan va jag saknar denna. Funderar på att hitta en igen.
![]()
Gillar den just för att den är lite mer ovanlig och att det inte är sunburst som på den gröna och 116613Visst är den fin men jag tycker övriga modeller av subc är bättre faktiskt.
Instämmer. (Matt)Blått är flott!Gillar den just för att den är lite mer ovanlig och att det inte är sunburst som på den gröna och 116613
Satan va märkligt. Hittat bilder med och utan...@Compiss Denna från 2015 levererades inte med en halvlänk. Googlat lite och tydligen finns det inte alls.
![]()
Ser ingen halvlänk där? Bara den sista biten efter halvlänken. Kolla din bild på stållänken och jämför.Satan va märkligt. Hittat bilder med och utan...
Här är en med![]()
På stål finns halvlänken dock på de jag har.
Fan va jag saknar denna. Funderar på att hitta en igen.
![]()
Såhär ser min ut, dock är min länk kortad så vet inte om det kan ha någon betydelse?Har en fråga ang länk till 116613 och om det är samma som på 116610...
skulle någon kunna ta en liknande bild på en 116613 som denna. Min fråga är helt enkelt om det skall finnas en halvlänk efter den ”halva” som ingår i själva claspen
Skall denna finnas på 116613?![]()
du har rätt, verkar alltså bara finnas på stålvarianternaSer ingen halvlänk där? Bara den sista biten efter halvlänken. Kolla din bild på stållänken och jämför.
håller med!Enligt min mening Rolex absolut bästa klocka.
Grottade in mig på det där tidigare också, kom fram till samma slutsats vill jag minnas. Märkligt.du har rätt, verkar alltså bara finnas på stålvarianterna
Engströms i Jönköping kanske kan hjälpa till. Annars är det Stockholm som gäller.Skulle behöva assistans!
Jag tänkte köpa en Sub som kom upp på K&S (från Mywatch-hemsidan). Det jag undrar är vad jag kan göra för att garantera att klockan är äkta så att jag inte köper en replica. Samt hur jag bör göra för att skydda mig så gott som möjligt om det visar sig att klockan inte är äkta. Jag är väldigt skeptisk i min natur och vill gärna vara helt säker, speciellt i ett köp av denna prisklass. Så tipsa gärna på! Jag bor i Göteborg där Bergströms ur dessvärre inte utför äkthetskontroller längre..
Har du inte själv kunskap så antingen köp av känd seriös handlare, ad eller annan. Eller om du har någon med kunskap inom din närhet som kanske kan hjälpa tillSkulle behöva assistans!
Jag tänkte köpa en Sub som kom upp på K&S (från Mywatch-hemsidan). Det jag undrar är vad jag kan göra för att garantera att klockan är äkta så att jag inte köper en replica. Samt hur jag bör göra för att skydda mig så gott som möjligt om det visar sig att klockan inte är äkta. Jag är väldigt skeptisk i min natur och vill gärna vara helt säker, speciellt i ett köp av denna prisklass. Så tipsa gärna på! Jag bor i Göteborg där Bergströms ur dessvärre inte utför äkthetskontroller längre..
Är ny i köp-träsket av lyxklockor helt klart. Skulle ett värderings/äkthetsintyg utfärdat av Jälmers ur i Borås exempelvis dig trygg? Jälmers har vad jag kan urskilja ett gott rykte som säljare av begagnade lyxklockor.Har du inte själv kunskap så antingen köp av känd seriös handlare, ad eller annan. Eller om du har någon med kunskap inom din närhet som kanske kan hjälpa till
du har rätt, verkar alltså bara finnas på stålvarianterna
Skulle behöva assistans!
Jag tänkte köpa en Sub som kom upp på K&S (från Mywatch-hemsidan). Det jag undrar är vad jag kan göra för att garantera att klockan är äkta så att jag inte köper en replica. Samt hur jag bör göra för att skydda mig så gott som möjligt om det visar sig att klockan inte är äkta. Jag är väldigt skeptisk i min natur och vill gärna vara helt säker, speciellt i ett köp av denna prisklass....
Hmmm har tre olika stålsub där alla har halvlänkenMin 114060 har inte nån halvlänk.
![]()
Hmmm har tre olika stålsub där alla har halvlänken
När är din uttagen?Märkligt. No date ska ju ha samma länk som andra stålisar.
Ja det borde vara så, mina är alla med datum så det kanske är skillnad...Märkligt. No date ska ju ha samma länk som andra stålisar.
Nu handlar det inte om vad jag eller någon annan skulle känna sig trygg i. Du skriver att du är en orolig person och då skulle jag köpt av AD, kanske uteslutit andra handlare helt.Är ny i köp-träsket av lyxklockor helt klart. Skulle ett värderings/äkthetsintyg utfärdat av Jälmers ur i Borås exempelvis dig trygg? Jälmers har vad jag kan urskilja ett gott rykte som säljare av begagnade lyxklockor.
Jag har en 114060 och den levererades med halvlänk. Den är dock avtagbar. Kan det vara så att du har halvlänken med de andra borttagna länkbitarna?Min 114060 har inte nån halvlänk.
![]()