• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Fan va jag saknar denna. Funderar på att hitta en igen.

1B146395-438F-4B19-9BA2-DB3F1E83F90F.jpeg
Visst är den fin men jag tycker övriga modeller av subc är bättre faktiskt.

Har en fråga ang länk till 116613 och om det är samma som på 116610...
skulle någon kunna ta en liknande bild på en 116613 som denna. Min fråga är helt enkelt om det skall finnas en halvlänk efter den ”halva” som ingår i själva claspen

Skall denna finnas på 116613?
416C3339-C807-442B-89F8-FBF08B2E3832.jpeg

Har en fråga ang länk till 116613 och om det är samma som på 116610...
skulle någon kunna ta en liknande bild på en 116613 som denna. Min fråga är helt enkelt om det skall finnas en halvlänk efter den ”halva” som ingår i själva claspen

Skall denna finnas på 116613?
416C3339-C807-442B-89F8-FBF08B2E3832.jpeg
Såhär ser min ut, dock är min länk kortad så vet inte om det kan ha någon betydelse?
EDD539BB-54A9-402D-ADD4-215988E69907.jpeg

Skulle behöva assistans!

Jag tänkte köpa en Sub som kom upp på K&S (från Mywatch-hemsidan). Det jag undrar är vad jag kan göra för att garantera att klockan är äkta så att jag inte köper en replica. Samt hur jag bör göra för att skydda mig så gott som möjligt om det visar sig att klockan inte är äkta. Jag är väldigt skeptisk i min natur och vill gärna vara helt säker, speciellt i ett köp av denna prisklass. Så tipsa gärna på! Jag bor i Göteborg där Bergströms ur dessvärre inte utför äkthetskontroller längre..

Skulle behöva assistans!

Jag tänkte köpa en Sub som kom upp på K&S (från Mywatch-hemsidan). Det jag undrar är vad jag kan göra för att garantera att klockan är äkta så att jag inte köper en replica. Samt hur jag bör göra för att skydda mig så gott som möjligt om det visar sig att klockan inte är äkta. Jag är väldigt skeptisk i min natur och vill gärna vara helt säker, speciellt i ett köp av denna prisklass. Så tipsa gärna på! Jag bor i Göteborg där Bergströms ur dessvärre inte utför äkthetskontroller längre..
Engströms i Jönköping kanske kan hjälpa till. Annars är det Stockholm som gäller.

Skulle behöva assistans!

Har du inte själv kunskap så antingen köp av känd seriös handlare, ad eller annan. Eller om du har någon med kunskap inom din närhet som kanske kan hjälpa till

Har du inte själv kunskap så antingen köp av känd seriös handlare, ad eller annan. Eller om du har någon med kunskap inom din närhet som kanske kan hjälpa till
Är ny i köp-träsket av lyxklockor helt klart. Skulle ett värderings/äkthetsintyg utfärdat av Jälmers ur i Borås exempelvis dig trygg? Jälmers har vad jag kan urskilja ett gott rykte som säljare av begagnade lyxklockor.

Skulle behöva assistans!

Jag tänkte köpa en Sub som kom upp på K&S (från Mywatch-hemsidan). Det jag undrar är vad jag kan göra för att garantera att klockan är äkta så att jag inte köper en replica. Samt hur jag bör göra för att skydda mig så gott som möjligt om det visar sig att klockan inte är äkta. Jag är väldigt skeptisk i min natur och vill gärna vara helt säker, speciellt i ett köp av denna prisklass....

Hade jag varit i dina kläder så skulle jag ställt mig i kö och köpt en ny från AD.

Bespara dig alla sömnlösa nätter :)

Är ny i köp-träsket av lyxklockor helt klart. Skulle ett värderings/äkthetsintyg utfärdat av Jälmers ur i Borås exempelvis dig trygg? Jälmers har vad jag kan urskilja ett gott rykte som säljare av begagnade lyxklockor.
Nu handlar det inte om vad jag eller någon annan skulle känna sig trygg i. Du skriver att du är en orolig person och då skulle jag köpt av AD, kanske uteslutit andra handlare helt.

Tillbaka
Topp