När är din uttagen?
2017. Spännet där Rolex är ingraverad är blankpolerad om det har nån betydelse. En del har ju mörkare och matta spännen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När är din uttagen?
Ja det borde vara så, mina är alla med datum så det kanske är skillnad...
Jag har uttagna 12, 16 & 17
Jag har en 114060 och den levererades med halvlänk. Den är dock avtagbar så
Jag har en 114060 och den levererades med halvlänk. Den är dock avtagbar. Kan det vara så att du har halvlänken med de andra borttagna länkbitarna?
Där har du halvlänken!Intressant.
Kollade nyss i lådan. Har inga extra halvlänkar.
Även om min är uttagen 2017 vet man ju inte när den blev tillverkad. Ska tilläggas att den är köpt hos AD i USA (dock inte av mig).
Edit;
Det sitter en halvlänk på klockan 6 sidan.
Förstår vad du menar, helt klart. Men känner att jag vill köpa en sub innnan baselworld och slippa en eventuell prisökning och vänder mig därför till handlare. Samtalar med Götlaborg/Guskleto som känns väldigt äkta, så får se vad det leder till!Nu handlar det inte om vad jag eller någon annan skulle känna sig trygg i. Du skriver att du är en orolig person och då skulle jag köpt av AD, kanske uteslutit andra handlare helt.
Götlaborg är reko. Du kan känna dig trygg.Förstår vad du menar, helt klart. Men känner att jag vill köpa en sub innnan baselworld och slippa en eventuell prisökning och vänder mig därför till handlare. Samtalar med Götlaborg/Guskleto som känns väldigt äkta, så får se vad det leder till!![]()
Jag hade litat mer på Guskleto än Jälmers i alla fall... Den handlaren har gjort för många tabbar och mysko affärer för att jag skulle lita på något.Är ny i köp-träsket av lyxklockor helt klart. Skulle ett värderings/äkthetsintyg utfärdat av Jälmers ur i Borås exempelvis dig trygg? Jälmers har vad jag kan urskilja ett gott rykte som säljare av begagnade lyxklockor.
Tyvärr finns inte jättestort utval hos ad just nu. Att köpa av någon medlem med många och goda referenser skulle jag göra. Är du fundersam så kan du ställa en öppen fråga på forumet och be om info om du skulle anse det som finns i goodguy-tråden inte är nog. Det som är värt att notera är att ingen garanterar att en kommande affär avlöper på samma sätt som den man själv gjort bara för man lämnat goda referenser. Som alltid, köp säljaren. Jag har gått på referenser i tråden och hört mig för innan jag köpt någonting här. Jag har aldrig blivit besviken, allt har funkat perfekt men det är ju ingen 100% garanti.Förstår vad du menar, helt klart. Men känner att jag vill köpa en sub innnan baselworld och slippa en eventuell prisökning och vänder mig därför till handlare. Samtalar med Götlaborg/Guskleto som känns väldigt äkta, så får se vad det leder till!![]()
Bra och bättre.
![]()
Förstår vad du menar, helt klart. Men känner att jag vill köpa en sub innnan baselworld och slippa en eventuell prisökning och vänder mig därför till handlare. Samtalar med Götlaborg/Guskleto som känns väldigt äkta, så får se vad det leder till!![]()
Har köpt av @Götlaborg 2 gånger, garanterar att den är en kanon snubbe!Aldrig köpt eller sålt till Götlaborg men ändock garanterar jag att du kan känna dig trygg.
En bra snubbe!
Beror på årsmodellVad får man ge för en 16610LV helt komplett och i oklanderligt skick?
2010.Beror väl på när den är uttagen.
Beroende på skick skulle jag säga 70k-72k
Edit: såg att du skrev oklanderligt skick.
Kan tyckas mycket för en 2010 när den listar 80500:-, men tror det är svårt att hitta en hulk, fullset och i bra skick för under 70k i dagens läge.
Han pratar Kermit och inte Hulk![]()
Beroende på skick skulle jag säga 70k-72k
Edit: såg att du skrev oklanderligt skick.
Kan tyckas mycket för en 2010 när den listar 80500:-, men tror det är svårt att hitta en hulk, fullset och i bra skick för under 70k i dagens läge.
Han pratar Kermit och inte Hulk![]()
Mitt fel... ser som en kratta.
Isåfall är det ett par laxar till där.