• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Grönt e skönt!

WP_20180301_07_36_29_Rich (2).jpg

116619 var bara inne och vände hos dig typ?
Hur tycker du den var?
Hade den över sommaren, så lite mer än en vändning. Jag tyckte den var för tung att bära och hade svårt att vänja mig vid vikten. Tror dock jag kommer testa den inom kort igen och ge det en chans till. Sedan är det ju helt klart rätt mkt pengar att låsa i en klocka och skall inte sticka under stolen att jag även var lite nojig när jag hade på mig den på stan... finns ju många som vill ha en sån utan att betala för den...

Nä, det är nog dax att återvända till en Sub.. så flippandet lugnar ner sej lite. Detta håller Ikke! :confused: ..haft 3st tidigare och då har man mått bra. Nu letar jag runt efter något som inte kommer fastna. En Sub i samlingen är ett måste! ..och skulle man va en OWG då finns det inget annat. :) ..god dag!

• Like
Reactions: Ncs
Hade den över sommaren, så lite mer än en vändning. Jag tyckte den var för tung att bära och hade svårt att vänja mig vid vikten. Tror dock jag kommer testa den inom kort igen och ge det en chans till. Sedan är det ju helt klart rätt mkt pengar att låsa i en klocka och skall inte sticka under stolen att jag även var lite nojig när jag hade på mig den på stan... finns ju många som vill ha en sån utan att betala för den...

Förstår hur du tänker! Har alltid gillat tyngden på min 116618, men har precis köpt en Bratte Colt Skyracer och tycker det är riktigt skönt med en klocka man knappt känner av att man har på sig.

Den känslan är jävligt tråkig att gå med att någon ska plocka den av en!

Hoppas att du ger den en chans till, helt klart! :)

Haha - underbart!
Är det några skillnader på de två Hulkarna?
Den vänstra ser äldre ut med lite rundade kanter tycker jag, men är det skillnad i tex färg på bezel eller så? När är de utplockade?
Är nog bara bilden som luras, i verkligheten lika skarpa. Den en är från 2012 och en från 2017. Jag ser ingen nyansskillnad i tavla eller ring. Trodde det skulle vara lite skillnad men nope

Är nog bara bilden som luras, i verkligheten lika skarpa. Den en är från 2012 och en från 2017. Jag ser ingen nyansskillnad i tavla eller ring. Trodde det skulle vara lite skillnad men nope
Ok tack för det! Jag stör mig liiiiite på nyansen på bezel på min (också från 2017). I vanligt dagsljus kan jag tycka att den är lite för skarpt grön helt enkelt.

Är Hulken den vanligaste Suben på KS? Känns så. Alternativt 114060. Vore intressant med en undersökning...

Tillbaka
Topp