Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej allihopa! Skulle behöva lite input här... Jag tycker att submariner-klockorna är så snygga att jag ställt mig i kö för en hulk. Dock är jag osäker på om detta verkligen blir bra. Jag är kvinna och vet därför inte det kommer att se alldeles för stort och klumpigt ut på handleden med 40 mm. Jag tycker att Rolex utbud för kvinnor är under all kritik... Varför finns ingen 36 mm sub tex? Det kan ju inte bara vara jag som har detta problem. Så, vad är er åsikt? Hiss eller diss med sub på en tjej?
Rolex verkar ha missat att det kan finnas kvinnliga dykare... Tycker också att Rolex borde ha fler modeller i damstorlekar!Hej allihopa! Skulle behöva lite input här... Jag tycker att submariner-klockorna är så snygga att jag ställt mig i kö för en hulk. Dock är jag osäker på om detta verkligen blir bra. Jag är kvinna och vet därför inte det kommer att se alldeles för stort och klumpigt ut på handleden med 40 mm. Jag tycker att Rolex utbud för kvinnor är under all kritik... Varför finns ingen 36 mm sub tex? Det kan ju inte bara vara jag som har detta problem. Så, vad är er åsikt? Hiss eller diss med sub på en tjej?
Snyggt med Hulk på damer men jag rekommenderar att du testar i butik först. Min sambo prövade min Sub på armen och det såg inte klokt ut.Hej allihopa! Skulle behöva lite input här... Jag tycker att submariner-klockorna är så snygga att jag ställt mig i kö för en hulk. Dock är jag osäker på om detta verkligen blir bra. Jag är kvinna och vet därför inte det kommer att se alldeles för stort och klumpigt ut på handleden med 40 mm. Jag tycker att Rolex utbud för kvinnor är under all kritik... Varför finns ingen 36 mm sub tex? Det kan ju inte bara vara jag som har detta problem. Så, vad är er åsikt? Hiss eller diss med sub på en tjej?
Hej allihopa! Skulle behöva lite input här... Jag tycker att submariner-klockorna är så snygga att jag ställt mig i kö för en hulk. Dock är jag osäker på om detta verkligen blir bra. Jag är kvinna och vet därför inte det kommer att se alldeles för stort och klumpigt ut på handleden med 40 mm. Jag tycker att Rolex utbud för kvinnor är under all kritik... Varför finns ingen 36 mm sub tex? Det kan ju inte bara vara jag som har detta problem. Så, vad är er åsikt? Hiss eller diss med sub på en tjej?
Yachtmastern är absolut ett alternativ, men bezeln är ju mycket snyggare på submarinern tycker jag...Snyggt med Hulk på damer men jag rekommenderar att du testar i butik först. Min sambo prövade min Sub på armen och det såg inte klokt ut.
Dock finns ju Yachtmaster i midsize-modell, ungefär samma formspråk som en Sub.
Tror nog en Yacht-Master 2 kan skära sig en aning på en damhanledFinns nästan inget snyggare än en full-size dykarklocka på en damhandled.
Nej det är ju ingen Rolex och framförallt ingen Hulk . Men tudorn är inget dåligt alternativ, snygga de med! Tack för tipsetDet finns en Tudor Sub i 36mm. Den är ju inte ny utan fanns på 90-talet. Referensnummer 75090 med plexi samt 75190 med safirglas.
Förvisso inte Rolex men ändå en liknande modell.
give it to me!!
Hahaha roligFunderar på att införskaffa denna fram tills att den riktiga kommer. Bättre storlek också
Köper min subb till helgen blir min första subb men köper privat men har stått i kö och blivit erbjuden 2 ggr på 7-8 månader att köpa ifrån nymans (?) kommer inte ihåg namnet men i Uppsala alla fallJag vet inte hur det är generellt, men jag ringde runt till en AD i Uppsala och en i Stockholm och båda sa att väntelistan var ungefär lika lång och ingen av de kunde säga hur länge man fick vänta heller dessvärre... Allt ifrån någon månad till ett år, eller mer. Vad nu det betyder . Är det någon här som fått ut sin Hulk eller Batman nyligen? Hur länge fick ni vänta?
Köpt?Den ser bra ut
Testat äldre modell, t.ex. 16610? Upplevs lite nättare om inte annat.Hej allihopa! Skulle behöva lite input här... Jag tycker att submariner-klockorna är så snygga att jag ställt mig i kö för en hulk. Dock är jag osäker på om detta verkligen blir bra. Jag är kvinna och vet därför inte det kommer att se alldeles för stort och klumpigt ut på handleden med 40 mm. Jag tycker att Rolex utbud för kvinnor är under all kritik... Varför finns ingen 36 mm sub tex? Det kan ju inte bara vara jag som har detta problem. Så, vad är er åsikt? Hiss eller diss med sub på en tjej?
yes
Frågan är om han verkligen vill det
116649EMBR - Ädelmetalls Kermit, factory set stenar. Vitguld. Oklart listpris, en beg klubbad på Phillips för 275k chf. Finns såklart även med pavé.
@Compiss med tanke på värdeökningen på Kermit borde du snart kunna byta dina två mot en sån här utan någonting imellan.
Precis, jag är ju ett stort fanboy av stenar och bling.....NOTFrågan är om han verkligen vill det
På armenHur förvarar ni era Submariners under natten? Krona upp, krona ner eller urtavla upp?
Allihop?På armen
Överdos av submariners