• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

IMG_20180310_123825.jpg

Det är väldigt bekvämt och snyggt. Kanske lite dyrt, köpte mitt från nymans för blyga 2500kr. Men ja i slutändan är det värt enligt mig.
Okej, kör du med originalspännet på gummit?

Jag tycker att gummi framhäver de stora bandhornen på 114060. Något som jag inte uppskattade. Här är en bild på när jag var med rubberb på maxicase:

50588061-FF83-4FF8-BD9F-DD77B855856A.jpeg
Jag ser vad du menar. Banhornen ser nästan ännu fetare ut med det på.

Att förena nöja med nöje är ett koncept som jag tycker om varpå en semester och klockinköp klingar bra i mina öron. I dagsläget står jag uppskriven för en klocka och väntar på samtalet, en väntan som inte är jättespännande. Av den anledningen tittar jag nu på weekend-alternativ och vill komma i kontakt med återförsäljare utomlands. Häri ligger också min fråga, är det ovanligt att återförsäljare skriver ut sin email-adress på hemsidan?

Att förena nöja med nöje är ett koncept som jag tycker om varpå en semester och klockinköp klingar bra i mina öron. I dagsläget står jag uppskriven för en klocka och väntar på samtalet, en väntan som inte är jättespännande. Av den anledningen tittar jag nu på weekend-alternativ och vill komma i kontakt med återförsäljare utomlands. Häri ligger också min fråga, är det ovanligt att återförsäljare skriver ut sin email-adress på hemsidan?

Det brukar väl alltid finnas kontaktuppgifter?

Ni kan väl åtmistone pinga en med anledning (som tidigare) när ni raderar inlägg. @hook
Förmodar att det inte var topic nog att påpeka var man ska annonsera sina submariners, eller vad var anledningen?

Söndagsbad :)

Bilagor

• 0FC79F78-6F08-481F-83B0-9D8B55ADDAB0.jpeg
    0FC79F78-6F08-481F-83B0-9D8B55ADDAB0.jpeg
    119.6 KB · Visningar: 2
  • 4C09EA39-1F3E-4005-93DB-CB42E9DC9FC9.jpeg
    4C09EA39-1F3E-4005-93DB-CB42E9DC9FC9.jpeg
    172 KB · Visningar: 2
Ni kan väl åtmistone pinga en med anledning (som tidigare) när ni raderar inlägg. @hook
Förmodar att det inte var topic nog att påpeka var man ska annonsera sina submariners, eller vad var anledningen?

Du citerade hans inlägg vilket gör att hans inlägg syns i ditt citat.
Du gjorde rätt som hänvisade till K&S men det stryker med pga att de citerar.

Jag vande mig väldigt fort vid Maxicase. Har haft en femsiffrig sub och tyckte att den sexsiffriga var för kantig och blockig åtminstone på bild. Men på handleden känns maxicase helt ok! Men vill du ha friheten att använda natoband, gummiband osv subben och vill att den ska se bra ut ska du nog välja den femsiffriga.
Tack för bra input. Jag tycker helt klart att den 6-siffriga ser bäst ut, jag gillar "blockigheten" :)

Tack för bra input. Jag tycker helt klart att den 6-siffriga ser bäst ut, jag gillar "blockigheten" :)
Det är ju en smaksak. Jag upplever att det anses vara lite fult att gilla maxicase i klocknördskretsar.
Men det är ju du och ingen annan som ska bära klockan!
Jag har bara testat maxicase en gång, men oj! vad bra och skönt den satt på handleden!

Tillbaka
Topp