• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Jag läste den igår också. Väldigt dåligt att Philips väljer att inte göra något uttalande.
tror snarare Philips själva inser att de inte har en solid bild (vilket ingen har), och att allt som därefter kommer bara är till deras nackdel. Dom enda som sitter på sanningen har ju plockat ned skyltarna, så man kan ju bara spekulera. Dock intressant att McQueen's anhöriga ifrågasätter bakgrunden..

#keeper ;)
Dammig eller inte. Lika kul för det :)
0C07441E-F108-451E-9544-DEF3061976F6.jpeg

Sub_lank.JPG

Inte förrän jag fått till denna konstiga kombination med 4+6 länkar har min Sub blivit bekväm att bära och ligger centrerat över handleden.
När jag haft 5+5 har spännet sökt sej till ett läge som vridit klockan bort från mej och jag har hela tiden dragit i den för att rätta till den.

Rolex skulle ha behållt caset från 16610, och uppdaterat med maxi dial, keramisk ring o ny länk. Då hade den varit perfekt. 116610 är för blockig, inte alls lika snygg som den hade kunnat bli
Jag förstår din poäng.
Jag gillar Sub-C men tror också att den hade blivit ännu bättre med gamla caset :)

Rolex skulle ha behållt caset från 16610, och uppdaterat med maxi dial, keramisk ring o ny länk. Då hade den varit perfekt. 116610 är för blockig, inte alls lika snygg som den hade kunnat bli
Folk är ju duktiga på photoshop och det läggs ju ut nya färger på GMT t.ex stup i kvarten.

Hade varit mycket kul att se lite olika grader av tjocklek på t.ex en Submarinerboett, från 16610 till 116610.

Hittade denna efter att jag skrivit halva posten f.ö.
rolex-submariner-114060M.jpg

Tillbaka
Topp