• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Tydligen inte :) T.o.m Pluswatch dissade min köpsignal.


Låter som en trolig strategi av Rolex.

Så vitt jag vet så har de varit ganska lång väntetid på nya stålsubbar ett relativt bra tag?
Sist jag kollade både hos ett par Svenska AD'S och i London så var de lång kötid...

Sen beträffande höjningen så väntar väl alla med spänning, känns som att de mest går massa rykten än sålänge?
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Så vitt jag vet så har de varit ganska lång väntetid på nya stålsubbar ett relativt bra tag?
Sist jag kollade både hos ett par Svenska AD'S och i London så var de lång kötid...

Sen beträffande höjningen så väntar väl alla med spänning, känns som att de mest går massa rykten än sålänge?
Ok. Jag visste det gällde vissa modeller men inte standard subbarna. Tack!

Jag passade på att fråga Pluswatch om dom hade någon 116610LN hemma och fick svaret:

"my best price is 7199€ all inclusive
you can wire direct to my dealer
It is a rolex official dealer
Best regards
Alantino"

Inte riktigt ett svar som får mig att vilja föra över 70papp. Ni som handlat av Pluswatch, känns detta ok?
 

DrFlex

Cartier
Ok. Jag visste det gällde vissa modeller men inte standard subbarna. Tack!

Jag passade på att fråga Pluswatch om dom hade någon 116610LN hemma och fick svaret:

"my best price is 7199€ all inclusive
you can wire direct to my dealer
It is a rolex official dealer
Best regards
Alantino"

Inte riktigt ett svar som får mig att vilja föra över 70papp. Ni som handlat av Pluswatch, känns detta ok?

Personligen hade jag inte velat köpa på det sättet. Då hade jag hellre köpt begagnad fullset.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Dunder_duon.
IMG_20170316_195257.jpg
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Ok. Jag visste det gällde vissa modeller men inte standard subbarna. Tack!

Jag passade på att fråga Pluswatch om dom hade någon 116610LN hemma och fick svaret:

"my best price is 7199€ all inclusive
you can wire direct to my dealer
It is a rolex official dealer
Best regards
Alantino"

Inte riktigt ett svar som får mig att vilja föra över 70papp. Ni som handlat av Pluswatch, känns detta ok?
Jag har en 116610ln som snart läggs på köp/sälj. *hint hint*
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Ok. Jag visste det gällde vissa modeller men inte standard subbarna. Tack!

Jag passade på att fråga Pluswatch om dom hade någon 116610LN hemma och fick svaret:

"my best price is 7199€ all inclusive
you can wire direct to my dealer
It is a rolex official dealer
Best regards
Alantino"

Inte riktigt ett svar som får mig att vilja föra över 70papp. Ni som handlat av Pluswatch, känns detta ok?


Det är lugnt, främst stålsubbar vill jag ha för mig..

Aah okej, ja där har jag dålig koll tyvärr! Dock så trillar de in lite schyssta stålsubbar på köp&sälj titt som tätt.. Tror där ligger en LN ute nu?

Annars så kommer de garanterat att komma in en 114060/116610 inom en relativt snar framtid, den som väntar på något gott
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Uttagen hos AD i höstas, så relativt ny. Gillar den mer och mer ju mer jag använder den. Trodde först att det gröna skulle limitera användningsområdet (kläder osv), men tycker den passar till det mesta. Känns som ett perfekt supplement till mina andra klockor.

Du har hållet den i bra skick ser de ut som, fint! Jag hade också den tanken, köpte klockan utan att ha sett den live... Men när jag fick hem den, vilken succé! Den är riktigt, riktigt bra! Jag har aldrig upplevt att den inte funkat att matcha, utan snarare tvärtom att de varit lite coolt med tavlan om man haft ex en blå kostym osv! Eller kört näsduk/slips osv i samma färg... grymt bra! Den är väldigt levande! Provat med band, rem eller liknande? De är där de börjar bli svårt att matcha ;)
 
Topp