Tack! Iaf någon som tycker det ser bra utDen där kombon var grym..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Iaf någon som tycker det ser bra utDen där kombon var grym..
Tack! Iaf någon som tycker det ser bra ut
Vissa bryr sig inte om detaljer.@Vincentb kanske är lite mer open minded än merparten av medlemmarna här
Tack! Iaf någon som tycker det ser bra ut
Tjockt och kantigt, nästan vasst på nåt sätt. Diggar också femsiffriga boetten.Eller gjort en plattare variant av 116600. Det caset är ju riktigt bra men kan upplevas något tjockt.
Håller givetvis medDen ultimata klockan (om du frågar mig)
Inte dum alls den!!!1680 får hänga med ut ikväll!
Tack!Inte dum alls den!!!
Aha...mer än vad jag visste. Men måste nog vara så för du vet ju allt..Snart har vincentB en ”tråk subb igen” som han skrev för 3 veckor sedan. Sanna mina ord, han går för en vända 2 på alla klockor och märken han haft.
Du får till och ned den där styggelsen att se bra ut med dina bilderGreen, clean, time machine.
Ooops trött i nattmössan 116610 skulle det vara ja!. Men ändå ca 13k över list för en light beggad!
Ha, ha. Takk. Men jeg er enig, i at LVc er litt too much - men liker den allikevel.Du får till och ned den där styggelsen att se bra ut med dina bilder
Har jag skrivit att jag skulle köpa den?. Skärpning. Finns olika åsikter om man vill betala över list för så ser det ut hos folk.Köp den inte då? Det finns mängder med folk som betalar det priset för det är så marknaden ser ut.
Håller med! Kermit däremotHa, ha. Takk. Men jeg er enig, i at LVc er litt too much - men liker den allikevel.