Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sa ju att den redan var badklarGummit till salu i köp och sälj när dig
En kul tanke absolut, men tror ändå det hade blivit lite väl enformigt med ”bara” svarta subbarEller så behåller man å börjar resan mot att fylla alla "Svarta" med datum.. 1680, 16800, 168000, 16610 ..
Sant.. en tankevurpaEn kul tanke absolut, men tror ändå det hade blivit lite väl enformigt med ”bara” svarta subbar
JAmen Absolut! ..Den ser ut att ha gått livets hårda skola...det står faktiskt Submariner på urtavlan så denna kanske platsar?
NICE!!! Man kanske skulle testa det?!?!Förstklassig service hos Engströms, superjubilee monterat på min sub.
verkligen! Hoppas på att få reda på exakt VAD den varit med om. Följetången pågår här: https://klocksnack.se/threads/om-att-köpa-med-hjärtat-tudor-snowflake-7016-0.108230/#post-2743825JAmen Absolut! ..Den ser ut att ha gått livets hårda skola
Tycker jag. Kommer gifta sig bra med din kermit!NICE!!! Man kanske skulle testa det?!?!
Hmm...tror du? Inte skifta till svart inlägg?Tycker jag. Kommer gifta sig bra med din kermit!
Kan vi få se en kermit med superjubilee och svart insert?Hmm...tror du? Inte skifta till svart inlägg?
Absolut...släng över ett jubilee så fixar jag det. Har bara bilder på svart med oyster tyvärr...Kan vi få se en kermit med superjubilee och svart insert?
Röstar på grönt o jubileé.Hmm...tror du? Inte skifta till svart inlägg?
Mm...grönt är ju ändå skönt.Röstar på grönt o jubileé.
Här har du ett tips. Bara kör!Har "tröttnat" lite på min 116610LN och blivit sugen på en tvåton.
Var tidigare i veckan förbi LW och testade en LB och fastnade för den direkt.
Någon som gjort ett "liknande" byte och kan ge lite tips?
Har "tröttnat" lite på min 116610LN och blivit sugen på en tvåton.
Har känt lite samma ifall man verkligen kan köra en guld som daily.Hade en liknanade resa själv, började med 114060, som jag sedan bytte upp mot 116613LN. Funderade länge på om guldet skulle bli för mycket men är riktigt glad att jag provade för det var en fantastisk klocka.
Tycker LB är riktigt snygg också, så kan bara säga kör hårt och lycka till. Känns som att andrahandsmarknaden är precis rätt för guld/stål nu (inte lika utflippad som för andra sport Rolex i stål)
Bra där!Själv så har man redan gjort den resan. Började med en 114060, drömde om en 116613LB. Sålde av 114060 och Hulk, köpte tillbaka Hulk. Sålde 116613LB, och väntar på en ny 114060 från AD.
Fick för mycket svenska flaggan vibbar av 116613LB och kom fram till att TT inte längre var min grej...
De ba å köra fan! ..kolla gärna på 16613 ..den hade jag.. nu har jag 116610. Subben är den klocka som jag har kunnat behålla längst och den klocka jag har haft mest av.Har "tröttnat" lite på min 116610LN och blivit sugen på en tvåton.
Baklocket främsta skillnaden och en ganska stor sådan enligt, vidare givetvis claspet som jag hatade på 6siffrig sub men mumma på GMT. GMT är betydligt skönare att bära för mig iaf.Hur upplever ni skillnaden i att bära en 6-siffrig sub och 6-siffrig GMT?