Tejpa bandhornen men behåll hellre länken påJag har handlat lite olika band som jag tänkte testa att piffa upp min 114060 med, är det något speciellt man bör tänka på för att undvika repor och andra tråkigheter när länken ska av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tejpa bandhornen men behåll hellre länken påJag har handlat lite olika band som jag tänkte testa att piffa upp min 114060 med, är det något speciellt man bör tänka på för att undvika repor och andra tråkigheter när länken ska av?
Läs vad @yonsson skriver:Jag har handlat lite olika band som jag tänkte testa att piffa upp min 114060 med, är det något speciellt man bör tänka på för att undvika repor och andra tråkigheter när länken ska av?
Tack för tips! Jag gillar länken och kommer förmodligen att gå tillbaks till den men just nu känns det som att lite omväxling kan va kulTejpa bandhornen men behåll hellre länken på
Wow, där finns det att läsa på, tack!Läs vad @yonsson skriver:
https://klocksnack.se/threads/om-armband-länkar.14052/
Eller så gör du som jag, tar du nåt du har i köket och börjar yxa
Ojoj vilka skönheter. Nybörjarfråga - är bägge ref 5513 ? Vilka år är de ifrån ?
Tackar yes bägge är 5513, 1964 och 1967Ojoj vilka skönheter. Nybörjarfråga - är bägge ref 5513 ? Vilka år är de ifrån ?
Även kompisen till vänster gör sig bäst på länk. Sluta upp med dumheternaHar bytt tillbaks till länk nu, efter att ha provat band en dag kan jag konstatera att det inte håller längre
Kompisen till vänster däremot...
Håller med! Har samma duo och kunde inte vara mer nöjd!Även kompisen till vänster gör sig bäst på länk. Sluta upp med dumheterna
Börja diskutera något då?Med tanke på att Submariner är en av de vanligaste klockorna på forumet är det förvånansvärt dåligt drag i den här tråden.
Men det är klart de flesta av klockorna är ju vanliga tråksubbar
Kanske är så att allt redan är sagt om detta mästerverk.Med tanke på att Submariner är en av de vanligaste klockorna på forumet är det förvånansvärt dåligt drag i den här tråden.
Men det är klart de flesta av klockorna är ju vanliga tråksubbar