Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm whats up med din sekundvisare?
Premiumröd .
Va vad har du rökt eller tagit
Sjukt härlig bild!
Bra skit fan!Hittade på nätet. Lite cool öndå
Finns inge röttSyftar nog på det ”röda” på din klocka
Finns inge rött
Tips.Finns inge rött
Retar alltid någonTips.
Tänd ljustet i rummet och sluta använda blixt. Dina bilder kommer bli så mkt bättre och tydligare
Well... gillar man att ta usla bilder så får man väl göra detRetar alltid någon
Ser lite ut som en klumpig ym varför man nu skulle vilja ha det.Hittade på nätet. Lite cool öndå
Jäklar vilken fin Sub.
Riktigt fin. Berätta om den
Fantastik. Ägt den länge?Takk!! 1970-modell 5513. 100% genuin, med mint skive og visere. En klar favoritt.
Nei. Ca et år. Men absolutt en all time favoritt allerede. Elsker plexi og patinert tritium. Den holder også tiden like bra som en helt ny Rolex. Så den er så god som ny.Fantastik. Ägt den länge?
Vilken jävla bild!En liten måndagsbild till...
Är det syftet?Retar alltid någon
Inte?Pärlan går ”ej” att byta.
Du bör nog leta efter bättre beg. En ny finns att köpa (hela insertet) för drygt 1000kr hos ad men det kommer troligtvis inte se lika bra ut som om du hittar en mer tidsenlig.
Retar alltid någon
Så mao postar du skitbilder för att reta upp andra medlemmar?Well... gillar man att ta usla bilder så får man väl göra det
Inte?
På 116610 går det. Skulle byta min pärla på 116610lv för 1800 men när de plockade bort insert såg de att hela färginlägget behövde bytas men om det endast varit pärlan som va sprucken så skulle Nymans fixat detta för 1800 och rob för 1500.
Nope inte på 16610, pärlan finns ej i produktkatalogenInte?
På 116610 går det. Skulle byta min pärla på 116610lv för 1800 men när de plockade bort insert såg de att hela färginlägget behövde bytas men om det endast varit pärlan som va sprucken så skulle Nymans fixat detta för 1800 och rob för 1500.
Tolkar samma som du utifrån ditt inlägg samt @Compiss inlägg nedanMailade Rob Engström och fick svar att ”man får byta hela färgen” kostar 1000kr och finns hemma. Jag tolkar det som att man inte endast kan byta pärlan?
Hej! Jag har sjukt små handleder (ca 15 cm) och bär klockor som är 36-38mm bäst.
Min största klocka är en 39mm Tag Heuer Monaco Calibre 11 som är 47mm lug to lug.
Är en Submariner (eller GMT) helt körd för mig eller finns det någon referens som börs mindre än andra, och således kanske kan funka?
Eller ska jag köpa en vintage Tudor Sub på 36mm?
Testa tex 16610 eller 167xx. Tror de kommer sitta okejHej! Jag har sjukt små handleder (ca 15 cm) och bär klockor som är 36-38mm bäst.
Min största klocka är en 39mm Tag Heuer Monaco Calibre 11 som är 47mm lug to lug.
Är en Submariner (eller GMT) helt körd för mig eller finns det någon referens som börs mindre än andra, och således kanske kan funka?
Eller ska jag köpa en vintage Tudor Sub på 36mm?
Blått tröttnar man inte på!
Funderat på 116613LB? Där har du en blå tavla till lägre pris