Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lång trumvirvel, hur vart det ?Nu ska det testtas. Det är gott att ha en BRA kontakt med AD!
Gick lite bet på konfekten direkt...sprintarna jag hade är för grova, så nya tunnare ska inskaffas omgående!Lång trumvirvel, hur vart det ?
Tror det kommer bli grymt, har du svart insert att prova med också?Gick lite bet på konfekten direkt...sprintarna jag hade är för grova, så nya tunnare ska inskaffas omgående!
Ja, men får se om jag orkar pilla med det...drar till Malmö i helgen för lite götteTror det kommer bli grymt, har du svart insert att prova med också?
Nu ska det testtas. Det är gott att ha en BRA kontakt med AD!
Rolex original som ligger på 14,7 hos ADVad är det för länk du använder och vad ligger priset på hos ad
Not my cup of tea alltid länk eller gummiGick igenom lite gamla bilder i mobilen nu när jag låtit 16610an vandra vidare. Här kommer lite inspiration till er som funderar på att variera i sommar. Vad tycker ni?
Kan va lite kul ibland. Tex där gröna va rätt najs faktiskt. ..men när länken väl är på igen så känner man att en Sub Alltid ska ha länkGick igenom lite gamla bilder i mobilen nu när jag låtit 16610an vandra vidare. Här kommer lite inspiration till er som funderar på att variera i sommar. Vad tycker ni?
Jag håller med, länk är nummer ett!Kan va lite kul ibland. Tex där gröna va rätt najs faktiskt. ..men när länken väl är på igen så känner man att en Sub Alltid ska ha länk
Jag testade gummi vit något enstaka tillfälle och gillade det inte alls. Länken är som sagt mitt förstahandsval.Not my cup of tea alltid länk eller gummi
Sådär ja, blev ju riktigt vasst.Quick and dirty
Vem vet, kanske lanseras en smurf utan vitguld på Baselworld! Då blir beslutet lättare, och väntetiden längre!En tanke jag har slagits av är att en smurf hade varit kul att prova på! däremot så är det en hel del pengar och i den prisklassen så finns det en hel del att välja på vilket inte gör saken lättare.
Dessutom så får man väl antingen sälja det man har eller samla ett bra tag. Jag misstänker också att kör man OWG med något blått kanske gör man tröttnar på färgen?
Alltid dessa val