xigzo
Guld
GrattisHej snygging!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisHej snygging!
Har haft den ett tag, men ok, tackGrattis
AhaHar haft den ett tag, men ok, tack
Nådigt glapp däremellan.16610+63600 i solen är en bra kombo....
Har också stört mig på tralldäcket...Nådigt glapp däremellan.
Snyggt Compiss! Om du skulle endast få behålla en av dem, vilken skulle det bli? Kermiten?Sub date
Och ändå vill du köpa fler?Sub date
Kan inte ha för många subsOch ändå vill du köpa fler?
Ja då skulle det bli den kermiten längst till höger, den är oanvänd från 2010, komplett och köpt på nymansSnyggt Compiss! Om du skulle endast få behålla en av dem, vilken skulle det bli? Kermiten?
Bra skit som vi säger.Ja då skulle det bli den kermiten längst till höger, den är oanvänd, komplett och köpt på nymans
Sub date
Du är sjuk i huvudet på ett härligt sätt vännen!Sub date
Tjusig! Jag ställde mig i kö för en i veckan, den kommer snart! (Typ iaf, om 10 månader)Hei!
Mitt første innlegg, og min første sub 116610 som startet klokkeinteressen for alvor, den ble kjøpt i 2014, og bildet er fra samme år.
Jeg har ikke denne lenger dessverre, men har noen andre submarinere. Flere bilder kommer.
Två hulkar och två kermits?! GaletSub date
Ser ut som att den fått sig en puts åtminstone på de blanka sidornaHar lite svårt att bedöma om min 16610 blivit polerad någon gång av tidigare ägare... vad tror ni?
DefinitivtHar lite svårt att bedöma om min 16610 blivit polerad någon gång av tidigare ägare... vad tror ni?
Kör Rubber B ibland som omväxling. Länken är oslagbar men Rubber B är riktigt bra också.Någon som testat Rubber B eller Everest på sin Sub som vill dela med sig av sina åsikter ?