skyseeker
Guld
Min erfarenhet : Gör sig bättre på bild än i verkligheten! Hade Everest-gummi på en dag, sen kom den aldrig på igen...Någon som testat Rubber B eller Everest på sin Sub som vill dela med sig av sina åsikter ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min erfarenhet : Gör sig bättre på bild än i verkligheten! Hade Everest-gummi på en dag, sen kom den aldrig på igen...Någon som testat Rubber B eller Everest på sin Sub som vill dela med sig av sina åsikter ?
Everest är bra skit!Någon som testat Rubber B eller Everest på sin Sub som vill dela med sig av sina åsikter ?
Hade du med original-clasp eller tangbuckle?Min erfarenhet : Gör sig bättre på bild än i verkligheten! Hade Everest-gummi på en dag, sen kom den aldrig på igen...
Det var ett tangbuckle . Kan tänka mig att det blir betydligt bättre känsla med rolex-låset. Får kanske prova den kombon. Grönt alt vitt till Hulken?Everest är bra skit!
Hade du med original-clasp eller tangbuckle?
Gillar själv inte gummi med tangbuckle men med ett riktigt viklås är det väldigt bekvämt och snyggt
Grönt!
Det var ett tangbuckle . Kan tänka mig att det blir betydligt bättre känsla med rolex-låset. Får kanske prova den kombon. Grönt alt vitt till Hulken?
NEJProvar lite! Som vanligt en fullträff när hirsch accent kommer på!!
Grönt och Svart. I en gaisares ögon blir det inte vackrare än så!Provar lite! Som vanligt en fullträff när hirsch accent kommer på!!
Min 13 åriga dotter sa också NEJ!!!! Så hon tvingade mig att byta tillbaka till länken
Klok dotter länk ska det varaMin 13 åriga dotter sa också NEJ!!!! Så hon tvingade mig att byta tillbaka till länken
byt tillbax till länkProvar lite! Som vanligt en fullträff när hirsch accent kommer på!!
Tycker du också han ser konstig utbyt tillbax till länk
Det bör nog gå värdemässigt men varför vill du det? Den SDn (116600) är ju en tekniskt bättre och mer påkostad klocka mer unik IMHO.Håller på och letar en sub. Vill helst ha en Kermit eller hulk. Tror ni man kan byta till sig en sådan mot en sea-dweller 116600?
Är det inte enklare att bara köpa det du vill ha direkt?Min polare som ska sälja och jag kan köpa den om jag vill. Men jag tycker den är för stor på höjden för mina 16cm tunna handleder. Den känns väldigt topptung tycker jag. Så om jag köper den så vill jag byta bort den mot något jag vill ha.
Kö kö köÄr det inte enklare att bara köpa det du vill ha direkt?
Gråhandlare har nog nya inplastade om du är sugen på helt ny och vill slippa kö.Tjena
Jag har fastnat för 116040. Tyvärr verkar jag ju inte vara ensam om detta.
Jag har pratat med en AD än så länge, men de sätter inte ens upp väntelista på dessa längre.
Någon som har tips på AD i stockholmsområdet som i alla fall har en väntelista man kan skriva upp sig på?
Därför jag vill gärna köpa nytt och jag har inget emot en viss väntetid.
/Daniel
Köp beggad eller hos gråhandlare?Kö kö kö
Gråhandlare har nog nya inplastade om du är sugen på helt ny och vill slippa kö.
Intressant. Berätta gärna mer. Hur fungerar detta? Och var finns dessa gråhandlare? Antar att deras sortiment är köpt hos AD och går att verifiera? Eller finns det risk att bli blåst.