Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra klocka....5513 1970
Önskar mig en sådan får se vad ad sägerUtan datum idag
Grym!!5513
Jag är så nöjd och glad!
Gbg humorHoppas inte men får ta risken att ni börjar trolla: Kommer inte kunna sova i helgen om jag inte får veta vad grejen med Hulk plus orange nato kommer ifrån från första början?
Haha vi Stockholmare utan sub är långt ifrån de som får veta då.Gbg humor
Självklart.. Varför skulle den inte fungera som allround klocka?Ni med en 116613LN, är det en allround klocka? Sugen på att testa men är lite feg.
Nej...på med länk igenKastade på ett Camo gummi och ett par gamla endlinks jag hittade i Rolex gömmorna
Haha! Jo jag vet men ska testa liteNej...på med länk igen
Se 1:29Har en 93150-länk som dykarfölängningen är lite fipplig på och öppnar sig ibland.
Har för mig det tagits upp ett par gånger tidigare, men ni som fixat / böjt till hur gjorde ni? Något att tänka på?
Tack, dock visade han bara hur man fixar låset och inte dykarförlängningen!Se 1:29
Aha. OK. Har du en 93150 eller 93250? Jeg spør. fordi på 93150 så er diver extention laget enklere og hvis den åpner seg, så kan det hjelpe å bøye/klemme LITT på kantene på clasp.Tack, dock visade han bara hur man fixar låset och inte dykarförlängningen!
En 93150 som sitter på en 14060, så det är en simpel konstruktion.Aha. OK. Har du en 93150 eller 93250? Jeg spør. fordi på 93150 så er diver extention laget enklere og hvis den åpner seg, så kan det hjelpe å bøye/klemme LITT på kantene på clasp.
En 93150 som sitter på en 14060, så det är en simpel konstruktion.
Ska testa böja lite på kanten!
Tack det blev lite bättre, vågar inte böja den för mycket hellerBrukar hjälpa att trycka där pilarna är (eller ungefär i mitten på claspen och sen ner mot kanten), gör det när dive-extension är ute. Är det riktigt illa kan man ta en tång med tejp på kanterna och trycka löst, krävs inte mycket alls. Efter det brukar det klicka i bra
Yes pinnen sitter i hålet, men rätt löst. Gör inte så mycket när den är på armen men känns fippligt när man tar av och på klockanTreffer pinnen hullet?
Tack det blev lite bättre, vågar inte böja den för mycket heller
Yes pinnen sitter i hålet, men rätt löst. Gör inte så mycket när den är på armen men känns fippligt när man tar av och på klockan