Kan ta den för list!Stör mig på avsaknaden av AR på glaset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ta den för list!Stör mig på avsaknaden av AR på glaset
Ja, nymansur sa att jag skulle få tillbaka pengarna iaf på dennaKan ta den för list!
Vad menas med list? Butik pris?Ja, nymansur sa att jag skulle få tillbaka pengarna iaf på denna
Ja.Vad menas med list? Butik pris?
JappVad menas med list? Butik pris?
Nej. Usch.Hoppas att Rolex släpper en Sub 42mm, känns som att det är dags snart
Köp en seadweller, är ju ungefär vad du efterfrågar.Hoppas att Rolex släpper en Sub 42mm, känns som att det är dags snart
Problemet är tjockleken. Den är 15 mm.Köp en seadweller, är ju ungefär vad du efterfrågar.
Dålig anti-reflexbehandling på tavlan. Måndags ex.Blir lika glad varje gång jag plockar fram Suben
Diffar. Ring din lokala butik.Morsning!
Vad degar det att köpa + byte av ett nytt bazel insert till en 16610?
Ciao!
Tänkte om det va någon som satt på någorlunda info eller hade gjort liknande.Diffar. Ring din lokala butik.
Morsning!
Vad degar det att köpa + byte av ett nytt bazel insert till en 16610?
Ciao!
Thanx!Fick kostnadsförslag på 1tkr när jag servade min 16610
1,6 mm ska mejseln va. Kan hjälpa att värma med tex hårblås om det är loctite på skruvenÄr det någon här som känner till lämpligaste mejsel och bredd till skruvarna på en oysterlänk 93150?
Har sett uppgifter om det nånstans, minns ej var och har för mig de var aningen motstridiga också.
Ok, tack. 1,6 får det bli. Bergeon ska duga förmodar jag.1,6 mm ska mejseln va. Kan hjälpa att värma med tex hårblås om det är loctite på skruven
Bergeon ska absolut duga . Billigare alternativ är Horotec och Vessel. Prisvärda och finns på eBayOk, tack. 1,6 får det bli. Bergeon ska duga förmodar jag.
Jag kom precis att tänka på en grej. Det har säkert avhandlats förut men jag ställer frågan ändå, för jag lyckades inte söka mig fram till svaret.
Passar en länk från sexsiffrig ref (Sub alltså) rakt på en femsiffrig Sub?
Sen en fråga till - passar Jubilee från sexsiffrig DJ på en Sub (fem- resp sexsiffrig)?
Jag skulle kunna prova själv i praktiken men jag tänker att jag stället frågan först...
Men långt ifrån bäst. Tycker jagMest prisvärda subben numera!
Håller med! helguldaren är bättreMen långt ifrån bäst. Tycker jag
Drömmen!Håller med! helguldaren är bättre