MaaaaaagiskDen är verkligen magisk! Eller hur @Compiss ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MaaaaaagiskDen är verkligen magisk! Eller hur @Compiss ?
Jag tror jag förstår, något betalade monopolpengabelopp för en massproducerad stålklocka?Jag vet Förstår inte just nu varför jag sålde min....!
”Tyvärr” köpte jag inte den för list... +- 0 på den...Jag tror jag förstår, något betalade monopolpengabelopp för en massproducerad stålklocka?
"Stan" eller stan?Ombyte och en middag på stan.
Skön lördag!
"Stan" eller stan?
Menar du äldre än -84? Har för mig 5513 med lollipop tavla finns ända fram till -84?Allting äldre än -82.
Bergeon har bra grejer. Nej inte svårt. Kolla YouTube så finns enkla guiderHej!
Två frågor:
1. Kan någon vänlig själ tipsa mig om verktyg för att byta armband på min Rolex Sub?
2. Är det svårt att göra det själv? Tex. Rubber B strap.
Tack!
Skulle säga att ta av länken och sen få på RubberB är enkelt. Däremot är det jäkligt pilligt att få bort ett RubberB sen. Mitt bästa tips: Tejpa/maskera klockan ordentligt, stor risk att slinta.Bergeon har bra grejer. Nej inte svårt. Kolla YouTube så finns enkla guider
Aldri skjedd men noen av subene jeg har hatt, men har skjedd en gang iblant med noen andre klokker. Aldri hatt en klokke med i nærheten av like bra bezel som sub.Bara jag som stör mig på att bezeln är alldeles för lätt att vrida på subben? Var och varannan dag får man vrida tillbaka bezeln till 12 för att man råkat komma åt någonting, annars får man fnatt med OCD.
Har haft flera moderna subbar så vet att det inte är något med just den klocka jag äger idag men intressant att man kan ha så olika upplevelse över det Det är bra känsla men alldeles för lätt att vrida.Aldri skjedd men noen av subene jeg har hatt, men har skjedd en gang iblant med noen andre klokker. Aldri hatt en klokke med i nærheten av like bra bezel som sub.
Tenkte mest på ulike referenser. Ganske ulik bezel på f.eks 16800, 14060 og 116610.Har haft flera moderna subbar så vet att det inte är något med just den klocka jag äger idag men intressant att man kan ha så olika upplevelse över det Det är bra känsla men alldeles för lätt att vrida.
Sexsiffriga subbarTenkte mest på ulike referenser. Ganske ulik bezel på f.eks 16800, 14060 og 116610.
Har vel med hva man gjør i hverdagen og hvordan man anvender klokken. Jeg hadde dock litt problemer med det på både den gamle og mye smpc som ikke er like grover tagger på.
Inget jag upplevt, däremot blir den trögare när jag kör med Everestgummit så köp ett sådant så är ditt problem löstHar haft flera moderna subbar så vet att det inte är något med just den klocka jag äger idag men intressant att man kan ha så olika upplevelse över det Det är bra känsla men alldeles för lätt att vrida.
Haha sant, det minns jag att den blev av Rubber B också life hack.Inget jag upplevt, däremot blir den trögare när jag kör med Everestgummit så köp ett sådant så är ditt problem löst
Kommer inte ihåg hur friktionen ser ut på dessa men du har testat att avfetta den så mycket du kan?Bara jag som stör mig på att bezeln är alldeles för lätt att vrida på subben? Var och varannan dag får man vrida tillbaka bezeln till 12 för att man råkat komma åt någonting, annars får man fnatt med OCD.