Ok, tack. 1,6 får det bli. Bergeon ska duga förmodar jag.
Eller Clas Ohlsons. Funkar lika bra.
https://www.clasohlson.com/se/Elektronikmejslar-Cocraft/40-9973
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, tack. 1,6 får det bli. Bergeon ska duga förmodar jag.
Lägg inte undan den då! Då är du ju glad hela tidenBlir lika glad varje gång jag plockar fram Suben
Sjukt enkelt att byta själv. Kika på youtube.
Härlig ! Vad är det för år på den ?Blir lika glad varje gång jag plockar fram Suben
-66Härlig ! Vad är det för år på den ?
Ingen klocka man varken har till vardags eller i hemmet. Men desto roligare när den väl plockas fram ur facketLägg inte undan den då! Då är du ju glad hela tiden
Testa att byta tillbaka till länken så blir det nog mycket bättre ska du se!
Kanonfin, perfekt en fin sommardag !
Definitivt en av de finaste oxå!Mest prisvärda subben numera!
Instämmer!Definitivt en av de finaste oxå!
Gillar denna som @Bas så snällt sålde till mig för typ 1 år sedan?
Känns alltid lika skönt att slänga på sig denna
Inte ens top 5Mest prisvärda subben numera!
Vilka är Top 5?Inte ens top 5
Allting äldre än -82.Vilka är Top 5?
Haha i och för sig, tänkte inte ens på vintage.Allting äldre än -82.
Jag skulle inte göra det. Din klocka är perfektGår i osunda tankar om att byta ut min 14060M till en 16710.. är jag helt fel på det?
Skulle ikke gjöre det selv. 14060m er mye bedre en 16710Går i osunda tankar om att byta ut min 14060M till en 16710.. är jag helt fel på det?
Passar en länk från sexsiffrig ref (Sub alltså) rakt på en femsiffrig Sub?
Där ser man. Har bara läst det motsatta tidigare. Tror du 114060-länken skulle funka på 14060 också likt date-varianterna?Ja, den passer: https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=534952&highlight=glidelock+on+submariner
@hugget sitt svar er litt feil. En lenke fra en 116610LN passer en 16610LN, men ikke en 14060.
Nei, 14060 er spesiell og har en annen urkasse og lugdesign enn 16610 og 116610.Där ser man. Har bara läst det motsatta tidigare. Tror du 114060-länken skulle funka på 14060 också likt date-varianterna?
Jag vet Förstår inte just nu varför jag sålde min....!Sjukt bra sommarklocka!
Den är verkligen magisk! Eller hur @Compiss ?Jag vet Förstår inte just nu varför jag sålde min....!