Gällande 116613LB 2019 års modell - är tavlan av sunburst typ?
Det stämmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gällande 116613LB 2019 års modell - är tavlan av sunburst typ?
Lycka till, och grattis i förskott!
- Men så gick det ju bra ocksåSka man klocka värkar behöver man en klocka man kan lita på
Kul, stort grattis!Tack för det Det gick bra tillslut och det blev en liten pojke
Tack för det Det gick bra tillslut och det blev en liten pojke
Kul, stort grattis!
Gratulerar! Fantastisk tid som väntar
Premiüm juuuuVar inne hos AD igår på mallorca och fråga om de hade något inne.
Han kunde få fram en 116613LN men tyvärr är ju våran krona så löjligt låg så snabbt beräknat skulle den kosta mig 140 istället 125. Bangade tyvärr ur.
Har du missat att de säljs över list?Hur står sig en vanlig Submariner av nyare årsmodell med svart bezel och datum i värde över tid generellt?
Till en början har jag sett att de gör det, absolut. Tänker över en 5-10årsperiodHar du missat att de säljs över list?
Hur ska vi veta det?Till en början har jag sett att de gör det, absolut. Tänker över en 5-10årsperiod
Köp något du verkligen vill ha iställetHur står sig en vanlig Submariner av nyare årsmodell med svart bezel och datum i värde över tid generellt?
Vem vill inte ha en Sub?Köp något du verkligen vill ha istället
Då borde man inte bry sig om vad klockan kan vara värd om X antal årVem vill inte ha en Sub?
Om man vill ha något annat om 5-10 år då? Då är det bra om man kan sälja. (Obs jag förstår också det bisarra i att fråga vad en klocka är värd om x antal år)Då borde man inte bry sig om vad klockan kan vara värd om X antal år
Finns nog många som hellre köper nåt annatVem vill inte ha en Sub?
Ja ja. Men alla vill ju ha en!Finns nog många som hellre köper nåt annat
Om man vill ha något annat om 5-10 år då? Då är det bra om man kan sälja. (Obs jag förstår också det bisarra i att fråga vad en klocka är värd om x antal år)
Nä alla vill inte ha enJa ja. Men alla vill ju ha en!
Grattis! Sjukt fin!Den här skönheten har haft ett flertal ägare här på KS och har säkert synts i den här tråden flera gånger tidigare. Nu är den min och jag har inga planer alls på att göra mig av med den i första taget
Grattis!! Den är grymt fin den därDen här skönheten har haft ett flertal ägare här på KS och har säkert synts i den här tråden flera gånger tidigare. Nu är den min och jag har inga planer alls på att göra mig av med den i första taget
Tack, jag är mycket nöjd med denGrattis! Sjukt fin!
Tack Jag har länge velat ha en röding och nu har jag äntligen fått tag på en!Grattis!! Den är grymt fin den där
Mycket braDen här skönheten har haft ett flertal ägare här på KS och har säkert synts i den här tråden flera gånger tidigare. Nu är den min och jag har inga planer alls på att göra mig av med den i första taget