essenceofallthingsgood
Silver
Finfint!
Kontrar med
116610LN aka Svartlist(ad)..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finfint!
Kontrar med
116610LN aka Svartlist(ad)..
Jag trodde också jag gjorde det. Men den här är verkligen bra!
Kan man verkligen hata de sexsiffriga?Precis lyssnat på Urbildningsradion och här dyker plötsligt din Hulk upp på bild! Jag tillhör ju dom som hatar (starkt ord, jag vet) de sexsiffriga boetterna men den där urtavlan är ju rätt magisk.
Absolut! Det är jättelätt!Kan man verkligen hata de sexsiffriga?
Så vacker!
Varför köper du inte en på klocksnack eller chrono24? Eller hos gråhandlare?Tjena!
Är på jakt efter en sub och har ringt, besökt butiker, mailat etc sen oktober 2018. (Jag vet att det är stora problem att få tag på)
Men - Vad händer?
Vissa AD säger, 1 år cirka, vissa säger 3 år, vissa säger vi har ingen intresselista, vissa säger att vi har intresselista med köplats och dom hör av sig när det är ens "tur i kön", vissa säger att dom prioriterar köphistorik som nedan.
Fick detta svar senast idag av en Svensk Rolex AD.
"Dessvärre har modellen i fråga, till följd av en väldigt hög efterfrågan och låga levererade kvantiteter blivit väldigt svår att få tag på. Som följd av detta upprättades en intresselista för att hantera förfrågningar, denna har vi dock med hänsyn till förväntad väntetid fått stänga. Kunder med god köphistorik prioriteras.
Vi i personalen beklagar eventuella problem som detta kan orsaka er som kund, och ställer mer än gärna upp på att antingen via mejl, telefon eller i butik hjälpa er hitta en annan modell som kan passa."
Vilken Sub?Tjena!
Är på jakt efter en sub och har ringt, besökt butiker, mailat etc sen oktober 2018. (Jag vet att det är stora problem att få tag på)
Men - Vad händer?
Vissa AD säger, 1 år cirka, vissa säger 3 år, vissa säger vi har ingen intresselista, vissa säger att vi har intresselista med köplats och dom hör av sig när det är ens "tur i kön", vissa säger att dom prioriterar köphistorik som nedan.
Fick detta svar senast idag av en Svensk Rolex AD.
"Dessvärre har modellen i fråga, till följd av en väldigt hög efterfrågan och låga levererade kvantiteter blivit väldigt svår att få tag på. Som följd av detta upprättades en intresselista för att hantera förfrågningar, denna har vi dock med hänsyn till förväntad väntetid fått stänga. Kunder med god köphistorik prioriteras.
Vi i personalen beklagar eventuella problem som detta kan orsaka er som kund, och ställer mer än gärna upp på att antingen via mejl, telefon eller i butik hjälpa er hitta en annan modell som kan passa."
Varför köper du inte en på klocksnack eller chrono24? Eller hos gråhandlare?
Läst att det tar ett år att färdigställa en Rolex, så det är svårt att komma i kapp, om man nu vill komma i kapp.I mitt huvud är det helt skevt vad Rolex sysslar med, fattar att dom vill hypa, men jag menar det kan inte blivit sånt tryck på ett år så att dom i princip inte hinner tillverka och leverera ut så otroligt extremt mycket mindre. Samt irriterande när AD leker ovetandes om vad som händer och ger en 58 olika svar.
En stål med date. Hmm, för jag vill ha en helt ny, samt precis som @Widowmaker nämnde att man vill inte betala över 30+k listpris för en som får tag på ny och säljer för att tjäna $$$
I mitt huvud är det helt skevt vad Rolex sysslar med, fattar att dom vill hypa, men jag menar det kan inte blivit sånt tryck på ett år så att dom i princip inte hinner tillverka och leverera ut så otroligt extremt mycket mindre. Samt irriterande när AD leker ovetandes om vad som händer och ger en 58 olika svar.
Finns väl typ ingen som vet vad som händer? Personligen gissar jag på att de inte hinner med efterfrågan på sportrolex.I mitt huvud är det helt skevt vad Rolex sysslar med, fattar att dom vill hypa, men jag menar det kan inte blivit sånt tryck på ett år så att dom i princip inte hinner tillverka och leverera ut så otroligt extremt mycket mindre. Samt irriterande när AD leker ovetandes om vad som händer och ger en 58 olika svar.
Korkad fråga antagligen får du ett korkat svar som du förtjänar.Varför köper du inte en på klocksnack eller chrono24? Eller hos gråhandlare?
Högst relevant fråga, då det inte är något fel på utbudet?Korkad fråga antagligen får du ett korkat svar som du förtjänar.
Vaniljglass strikes again.
Lycka till, och grattis i förskott!Ska man klocka värkar behöver man en klocka man kan lita på