Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SuperbDen här skönheten har haft ett flertal ägare här på KS och har säkert synts i den här tråden flera gånger tidigare. Nu är den min och jag har inga planer alls på att göra mig av med den i första taget
Den här skönheten har haft ett flertal ägare här på KS och har säkert synts i den här tråden flera gånger tidigare. Nu är den min och jag har inga planer alls på att göra mig av med den i första taget
Tack Nej, min 5513 blir kvar än så länge, gillar den ocksåDär satt den, det är ju datumbubbla du skall ha! Det verkligen lyser om dig!! Så betyder detta att din 5513 blir tillgänglig?
Tack Nej, min 5513 blir kvar än så länge, gillar den också
0-12 månaderGod kväll, hur långa är väntetiderna för Submariner 114060 samt 116610 ute hos AD? Jag bor i Stockholm, men kan tänka mig att köa i andra orter likväl. Tacksam för svar.
Du kan i regel inte kontakta en AD och förvänta dig att hamna på kölista för en submariner, om ni inte har en god relation eller om du är en god(läs stor, eller bara har extrem tur) kund sedan tidigare. Och som följd till detta, som du redan vet, handlas 1-5 år begagnade submariners för 10-20kkr över listpris idag.God kväll, hur långa är väntetiderna för Submariner 114060 samt 116610 ute hos AD? Jag bor i Stockholm, men kan tänka mig att köa i andra orter likväl. Tacksam för svar.
Du kan i regel inte kontakta en AD och förvänta dig att hamna på kölista för en submariner, om ni inte har en god relation eller om du är en god(läs stor, eller bara har extrem tur) kund sedan tidigare. Och som följd till detta, som du redan vet, handlas 1-5 år begagnade submariners för 10-20kkr över listpris idag.
Fel0-12 månader
Har du fått dessa besked så måste du vara bra kund. Grattis!0-12 månader
Plockade ut en via Bergströms Malmö. Väntade 2.5 månader. Ingen köphistorik. Det är rätt random.Har du fått dessa besked så måste du vara bra kund. Grattis!
Tillhör en extrem ovanlighet - Grattis! Köp fler vet jagPlockade ut en via Bergströms Malmö. Väntade 2.5 månader. Ingen köphistorik. Det är rätt random.
249 dagar.God kväll, hur långa är väntetiderna för Submariner 114060 samt 116610 ute hos AD? Jag bor i Stockholm, men kan tänka mig att köa i andra orter likväl. Tacksam för svar.
Det är på G!Tillhör en extrem ovanlighet - Grattis! Köp fler vet jag
Grattis!Sålt ut halva klocklådan införskaffat den här istället,känns mycket bra.
Stort grattis! Fint skick på klockan verkar det som.Sålt ut halva klocklådan införskaffat den här istället,känns mycket bra.
Oförskämt bra skick som ny ,så jäkla nöjdStort grattis! Fint skick på klockan verkar det som.
Grattis igen, dem växer inte direkt på trädOförskämt bra skick som ny ,så jäkla nöjd