• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Den lyse limefargen gir denne karakter. :)

IMG_20190905_201556_218.jpg

God kväll, hur långa är väntetiderna för Submariner 114060 samt 116610 ute hos AD? Jag bor i Stockholm, men kan tänka mig att köa i andra orter likväl. Tacksam för svar.

God kväll, hur långa är väntetiderna för Submariner 114060 samt 116610 ute hos AD? Jag bor i Stockholm, men kan tänka mig att köa i andra orter likväl. Tacksam för svar.
Du kan i regel inte kontakta en AD och förvänta dig att hamna på kölista för en submariner, om ni inte har en god relation eller om du är en god(läs stor, eller bara har extrem tur) kund sedan tidigare. Och som följd till detta, som du redan vet, handlas 1-5 år begagnade submariners för 10-20kkr över listpris idag.

Senast ändrad:
Du kan i regel inte kontakta en AD och förvänta dig att hamna på kölista för en submariner, om ni inte har en god relation eller om du är en god(läs stor, eller bara har extrem tur) kund sedan tidigare. Och som följd till detta, som du redan vet, handlas 1-5 år begagnade submariners för 10-20kkr över listpris idag.

Japp, snackat med Bergströms Engströms RobE osv, de tom får dagligen samtal från hela världen efter desperata Submariner köpare.
391950C9-8C6C-42DF-AC4A-63426B249189.gif

Senast ändrad:
Är det nån som har bra koll på hur prisutvecklingen på de mer modesta prissatta 5513 sett ut under det senaste 1,5 året? Jag tänker inte på äldre och mer exklusiva varianter.

Tillbaka
Topp