ctothef
KS Explorers Club
Ruskigt fin. Hur får man egentligen tag på ett superjubilee? Kan man köpa från AD eller måste man köpa en klocka som har det redan?
Provade en super jubilee i stål på min TT vilket gjorde sig jävligt bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt fin. Hur får man egentligen tag på ett superjubilee? Kan man köpa från AD eller måste man köpa en klocka som har det redan?
Ska du köpa av AD måste du ha en 116200/116234 som superjubileet hör till. Och nu får du väl dessutom betala 40% extra för att få behålla din nuvarande länkRuskigt fin. Hur får man egentligen tag på ett superjubilee? Kan man köpa från AD eller måste man köpa en klocka som har det redan?
Ugh typiskt. Hade ju varit gött o varva lite.Ska du köpa av AD måste du ha en 116200/116234 som superjubileet hör till. Och nu får du väl dessutom betala 40% extra för att få behålla din nuvarande länk
Jag vet inte jag provade en länk som satt på flickvännens klocka.Ruskigt fin. Hur får man egentligen tag på ett superjubilee? Kan man köpa från AD eller måste man köpa en klocka som har det redan?
Har liknande problem med min 16610. Är inne på service hos RobE nu och de tar 1200 pix för att nita om bygeln.Hej, behöver hjälp med hur man tar bort dykarförlängningen på min sub 16610, den låser int oriktigt där och vill ta bort den
Tacksam för tips
16610LV men med insert från 16610LN, mkt bra kombo!
Blir veldig klassisk Submariner, ja. Store plot, smal urkasse og skranglete lenke = good feelings uten vintage.16610LV men med insert från 16610LN, mkt bra kombo!
Egentligen inget speciellt. Skicket, framförallt att den inte är polerad dåligt.Om man skulle va intresserad av att köpa en 16618 vad ska man tänka på? En beggad då...
ändå en rimligt bra bild...Morgonsub
Så jävla bra!