Kämpar på, vi väntar på Sverigebåten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar det gick fort!Fantastiska klockor! Finns en 116610LN i montern hos en AD i sthlm, ingen som nafsat på den?
Riktigt smarrigt. Vintage feeling fast med safirglas. Det bästa av två världar.
168000 från ca -88.. älskar
Ha ha, ja den var bra. Undrar om jag får lika många nu när jag precis fick reda på en kille som bara behövde stå i kö i en månad för en hulk. Lite synd att han valde att behålla den själv, det var nära att jag fick köpa den till listpriset. Han kunde få en Daytona på 6mån Klart det hjälper att han är en bra kund sedan tidigare men det var ändå lite oväntad kort tid tycker jag. Speciellt eftersom han precis hämtat ut en hulk.Jäklar det gick fort!
Chucks söndags bus men tror sanningen hade sett ut så
Ja, svårt ibland når man inte har sett klockan live. Varit sugen på en Hulk lenge, men den gröna färgen er verkligen inte min grej. Får nog bli en svart sub igjen
Den är finare på sommarenJa, svårt ibland når man inte har sett klockan live. Varit sugen på en Hulk lenge, men den gröna färgen er verkligen inte min grej. Får nog bli en svart sub igjen
Det tror jag på. Stor skillnad på den om man kollar på kvällen eller om man kollar i bra ljus. Tavlan er grym och den er fantastisk å se på, men har egentlig aldri varit så stor fan av grön så er nog mest derfor.Den är finare på sommaren
Lätt att ryckas med i hajpen, men nu har du testat denDet tror jag på. Stor skillnad på den om man kollar på kvällen eller om man kollar i bra ljus. Tavlan er grym och den er fantastisk å se på, men har egentlig aldri varit så stor fan av grön så er nog mest derfor.
Rolex kanske inte är din grej?Det tror jag på. Stor skillnad på den om man kollar på kvällen eller om man kollar i bra ljus. Tavlan er grym och den er fantastisk å se på, men har egentlig aldri varit så stor fan av grön så er nog mest derfor.
Joda, den svarte suben er fantastiskRolex kanske inte är din grej?
Säger han med choklad DaytonaLätt att ryckas med i hajpen, men nu har du testat den
Du har väl försökt bli av med din hur länge som helst?Joda, den svarte suben er fantastisk
Nei, men har forsökt bytte den mot en SD4000 eller Hulk. Värt noen andre modeller jeg har lagt til ibland, men egentlig bare dom två jeg har velat prova. Har fått massor med bra erbjudanden på andre klokker og ren forsäljning, men aldri varit aktuellt.Du har väl försökt bli av med din hur länge som helst?
Den är väl inte hajpad? Har jag missat något?Säger han med choklad Daytona
Ja, du är så hype att allt du äger blir automatiskt hype. Sån maskin är du brorDen är väl inte hajpad? Har jag missat något?
Driver med digDen är väl inte hajpad? Har jag missat något?
Skojare.Ja, svårt ibland når man inte har sett klockan live. Varit sugen på en Hulk lenge, men den gröna färgen er verkligen inte min grej. Får nog bli en svart sub igjen
Hen du bytte med verkar också missnöjd så ni kanske bara skall byta tillbaxJa, svårt ibland når man inte har sett klockan live. Varit sugen på en Hulk lenge, men den gröna färgen er verkligen inte min grej. Får nog bli en svart sub igjen