filipkvist
Basic
Om du menar ny som i oanvänd, omkring 110-115’ skulle jag gissa. Kolla efter oanvända på C24 så kanske du får ännu tydligare bild.Är sugen på en submariner 116610LN. Vad får man ge för en ny på andrahandsmarknaden ungefär?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du menar ny som i oanvänd, omkring 110-115’ skulle jag gissa. Kolla efter oanvända på C24 så kanske du får ännu tydligare bild.Är sugen på en submariner 116610LN. Vad får man ge för en ny på andrahandsmarknaden ungefär?
Och om den är svensksåld får man nog räkna med 125-130'Om du menar ny som i oanvänd, omkring 110-115’ skulle jag gissa. Kolla efter oanvända på C24 så kanske du får ännu tydligare bild.
MagiskDen magiska
Nyttigt med lite grönt
16618 är ljusår bättre mums!116618 och 16618
Liten survey: hur ofta trycktestar ni er Submariner(s)? (Förutsatt att ni duschar, badar etc med dem).
Mkt bra.
Aldrig gjort det, min svarta är en -12.
Varför inte? Är det onödigt?
Rekommenderas väl vartannat år? Kan ha fel. Jag har inte haft behovet, den har fungerat väl.
Trycktestar alla mina klockor som det badas med varje år, betydligt billigare att trycktesta för 150kr än att laga efteråt
Gillarn skapt, nästan magisk
Prakteksemplar! Uvanlig å se lollipop-sub.
GrattisUtplockad i veckan från svensk AD, mirakel kan fortfarande inträffa
Utplockad i veckan från svensk AD, mirakel kan fortfarande inträffa
Sjukt bra! Vet du vilket år den är ifrån?
Ställde mig på listan i januari 2018, så knappt 2 årgrattis, hur länge fick du vänta
1981 tack!Sjukt bra! Vet du vilket år den är ifrån?
Damn!Ställde mig på listan i januari 2018, så knappt 2 år