JB_XII
Silver
Du har väl försökt bli av med din hur länge som helst?
Joda, den svarte suben er fantastisk
Hela situationen är absurd.
Märklig formulering i värderingsintyget eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har väl försökt bli av med din hur länge som helst?
Joda, den svarte suben er fantastisk
Hvilken formulering i hvilket värderingsintyg?Hela situationen är absurd.
Märklig formulering i värderingsintyget eller?
Hvillken formulering?
Hvillken formulering?
Kan vara tysken som skrivit det, inte första gången det är grammatiska fel. Men ja, man kan missta det för en förfalskning. Och när gick 116610ln upp mot 100k?!Felskrivning/formulering av ”Observera att detta ur ha er högre marknadsvärde än nyvärde”.
Udda att använda ordet ”Observera” i sammanhanget. Samt en konstig formulering i övrigt.
”Originalcertifikatet är uppvisat”, istället för att skriva ”Originalcertifikat är uppvisat”... som är den enda formuleringen jag sett från dem.
Troligen sitter jag med världens största foliehatt, men det är min reflektion bara.
Och när gick 116610ln upp mot 100k?!
Felskrivning/formulering av ”Observera att detta ur ha er högre marknadsvärde än nyvärde”.
Udda att använda ordet ”Observera” i sammanhanget. Samt en konstig formulering i övrigt.
”Originalcertifikatet är uppvisat”, istället för att skriva ”Originalcertifikat är uppvisat”... som är den enda formuleringen jag sett från dem.
Troligen sitter jag med världens största foliehatt, men det är min reflektion bara.
Kan vara tysken som skrivit det, inte första gången det är grammatiska fel. Men ja, man kan missta det för en förfalskning. Och när gick 116610ln upp mot 100k?!
Det har dem inte gjort, så intyget är skevt.
Klart du är partisk som hobbyhandlare.Ja, det stemmer at det var en tysk urmaker som skrev det og jeg er heller ikke Svensk så har aldri tenkt på det selv. Har jo heller ingen betydelse.
Og jo, du får nog til og med over 100' for en relativt ny med lite tur.
Fast det roligaste är väl att intyget intygar att uret är i stål? Ett cert på att det är ett stålur.Felskrivning/formulering av ”Observera att detta ur ha er högre marknadsvärde än nyvärde”.
Du är välkommenJatack på båda
Ses imorgon?
Bra skick på 116618, använd dagligen?116618 och 16618
Den är riktigt välanvänd, daglig beaterBra skick på 116618, använd dagligen?
Mkt bra.Den är riktigt välanvänd, daglig beater
Aldrig gjort det, min svarta är en -12.Liten survey: hur ofta trycktestar ni er Submariner(s)? (Förutsatt att ni duschar, badar etc med dem).
Varför inte? Är det onödigt?Aldrig gjort det, min svarta är en -12.
Rekommenderas väl vartannat år? Kan ha fel. Jag har inte haft behovet, den har fungerat väl.Varför inte? Är det onödigt?
Ok. Man märker väl i och för sig inte en dysfunktion förrän det är imma på glaset...Rekommenderas väl vartannat år? Kan ha fel. Jag har inte haft behovet, den har fungerat väl.
Ca 85000-100000krÄr sugen på en submariner 116610LN. Vad får man ge för en ny på andrahandsmarknaden ungefär?
Trycktestar alla mina klockor som det badas med varje år, betydligt billigare att trycktesta för 150kr än att laga efteråtLiten survey: hur ofta trycktestar ni er Submariner(s)? (Förutsatt att ni duschar, badar etc med dem).