Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan man säkerställa sådana grejer? Det känns en smula olönsamt för Kaplans och uttala sig om huruvida inserts har blivit blekt av solen vid medelhavet, eller av blåslampan i garaget.
Gjort en lila i ugnen själv.Dessutom så finns det andra exempel på subar som fått sig en trevlig färg.. hade en 1680 red med en bezel som var typ lila.. ångrar än idag att jag sålde den
”pumpkin dial”?
87-88. Kan ju såklart vara uttagen 1991...Är inte denna ganska prisvärd?
https://www.blocket.se/vi/88029654.htm
Modellen tillverkades väl dock endast ca 87-89?
Ok tack! Priset ser väl ganska bra?87-88. Kan ju såklart vara uttagen 1991...
Beror helt på skicket, men inget premium pga att det är en låtsasreferens som bara är tillverkad i två år.Är inte denna ganska prisvärd?
https://www.blocket.se/vi/88029654.htm
Modellen tillverkades väl dock endast ca 87-89?
Jag tycker personligen att det är lite roligt men förstår vad du menar. Visarna ser ut att vara bytta dock vilket inte är så roligt!Beror helt på skicket, men inget premium pga att det är en låtsasreferens som bara är tillverkad i två år.
Tror inte det är något kap.Jag tycker personligen att det är lite roligt men förstår vad du menar. Visarna ser ut att vara bytta dock vilket inte är så roligt!
Nej det förstod jag men känns ändå som ett ok pris för en nyservad 168000 i till synes bra yttre skick?Tror inte det är något kap.
Tycker inte skicket ser så kul ut.Nej det förstod jag men känns ändå som ett ok pris för en nyservad 168000 i till synes bra yttre skick?
Ok. Vad tycker du inte ser bra ut? Kanske svårt att bedöma på de bilder han lagt upp iofs.Tycker inte skicket ser så kul ut.
Ser hårt polerad ut på de bilderna. Bytta visare som du säger. Inget för mig.Ok. Vad tycker du inte ser bra ut? Kanske svårt att bedöma på de bilder han lagt upp iofs.
Intressant, jag har själv bara haft en opolerad 16610 så har svårt att se. Hur ser du det på denna?Ser hårt polerad ut på de bilderna. Bytta visare som du säger. Inget för mig.
Tycker luggarna ser tunna ut.Intressant, jag har själv bara haft en opolerad 16610 så har svårt att se. Hur ser du det på denna?
Ok, misstänkte att det var just luggarna du tittade på. Det hade varit roligt att se den i verkligheten. =)Tycker luggarna ser tunna ut.
För en nyservad 168000 (om det nu stämmer) så låter priset helt klart okOk, misstänkte att det var just luggarna du tittade på. Det hade varit roligt att se den i verkligheten. =)
Låg ju en ute här för 80 nyligen, bättre skick dock!För en nyservad 168000 (om det nu stämmer) så låter priset helt klart ok
Jag tycker personligen att det är lite roligt men förstår vad du menar. Visarna ser ut att vara bytta dock vilket inte är så roligt!
Jag har sett din tidigare, verkligen fin!168000 är en rolig referens, många tavlor blir matta och får fin patina med åren.. hittar du en korrekt i fint skick så kan jag rekommendera dig att köpa en .. och som du säger så tillverkades den i väldigt kort tid, knappt ett år spekuleras det om.. har en själv.
Vad tror du om den jag länkade? Kanske svårt att uttala sig med så lite info.
Vad tror du om den jag länkade? Kanske svårt att uttala sig med så lite info.