Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är vi två! Stort tack!Ogillar visarna, no match brother !
Fler än två, du fick utlåtanden på föregående sida men hoppades ändå på att göra ett kap?Då är vi två! Stort tack!
Jag är inte ute efter ett kap återigen utan undrade främst om det var ett ok pris. Jag ber om ursäkt att jag skrivit i er tråd, det verkar vara känsligt.Fler än två, du fick uttalanden på föregående sida men hoppades ändå på att göra ett kap?
Känslig? Den enda kränkta verkar vara du? Mest att jakten på kap, prissnack osv blir tröttsamt. Hoppas du finner det du söker.Jag är inte ute efter ett kap återigen utan undrade främst om det var ett ok pris. Jag ber om ursäkt att jag skrivit i er tråd, det verkar vara känsligt.
Nej jag är inte känslig men du verkar vara det! Jag lovar att hålla mig borta från tråden framöver. Ha det gott!Känslig? Den enda kränkta verkar vara du? Mest att jakten på kap, prissnack osv blir tröttsamt. Hoppas du finner det du söker.
Känns rätt uppenbart att du hoppades på att kunna slå till på något till ett underpris, faktiskt.Nej jag är inte känslig men du verkar vara det! Jag lovar att hålla mig borta från tråden framöver. Ha det gott!
Finns en gammal tråd med info om skillnaderna mellan two och flyr liners här:Vad innebär det för en köpare, kring certifiering? Osäker framtid? Referenser/källhänvisning?
Svårsåld...Vad innebär det för en köpare, kring certifiering? Osäker framtid? Referenser/källhänvisning?
Det tog ett år mer än min fråga gällde. Nu när vi närmar oss årsskiftet 19/20 så ligger de svarta subarna på 100k.Nu när Nymans inte sätter upp en enda intressent på sportklockor i stål eller TT. Så känns det som att både Submariner C och GMT 116710LN (vanlig svart) kommer öka ganska rejält de kommande månaderna.
Nymans skrev som svar på någons mail att de inte satte upp någon alls på intresselistor 2018, och de vågade inte spekulera i hur det skulle bli 2019.(sportstål)
Och hos flera andra ADs är det flera års väntetid på en Sub. Så vad tror ni?
Kommer vi få se en ökning på marknadspriset iom detta, kommer en Sub C att kosta 100k vid årsskiftet?
Kollar man på tex Hulk och Batman som tidigare varit svåra att få tag på hos AD (jämfört med 116610LN och 114060) Så har juh dessa legat en bra bit över list.
Kommer de svarta Subarna att gå samma väg nu tror ni?
Mvh Roffe
När får du dina två Pepsis?Det tog ett år mer än min fråga gällde. Nu när vi närmar oss årsskiftet 19/20 så ligger de svarta subarna på 100k.
Jag hade fel på ett år men hade helt klart rätt i sak.
Det är bara att höra av er på pm om ni vill ha investeringsråd.
Observera att trycket kan vara högt då alla vill ha reda på nästa "gmt" eller "hulk" INNAN den stiger.
Mvh Roffe
Matchar kongo-moppen...
Och huset...Matchar kongo-moppen...