• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

URsinne

Audemars
2-Faktor
Sub2w.jpg
 

Adams

Omega
Dessutom så finns det andra exempel på subar som fått sig en trevlig färg.. hade en 1680 red med en bezel som var typ lila.. ångrar än idag att jag sålde den :(
 

Adams

Omega
Jag tycker personligen att det är lite roligt men förstår vad du menar. Visarna ser ut att vara bytta dock vilket inte är så roligt!



168000 är en rolig referens, många tavlor blir matta och får fin patina med åren.. hittar du en korrekt i fint skick så kan jag rekommendera dig att köpa en .. och som du säger så tillverkades den i väldigt kort tid, knappt ett år spekuleras det om.. har en själv.
 

Bilagor

  • 2229A968-99CA-4C99-B6AE-4E2F21EA556F.jpeg
    2229A968-99CA-4C99-B6AE-4E2F21EA556F.jpeg
    167.1 KB · Visningar: 4

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
168000 är en rolig referens, många tavlor blir matta och får fin patina med åren.. hittar du en korrekt i fint skick så kan jag rekommendera dig att köpa en .. och som du säger så tillverkades den i väldigt kort tid, knappt ett år spekuleras det om.. har en själv.
Jag har sett din tidigare, verkligen fin!
 
Topp