Bild från tidigare idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast en Röding vinner alltid.Jisses så många fina 5513 det dyker upp!
Känns ju helt ute med datum plötsligt...
Ska vara DUBBELröd i så fall! Lite klent med sådana numera på KS, bara sett en på sistone.Fast en Röding vinner alltid.
Två stora vita kan ju bli en dubbelröd, eller?Ska vara DUBBELröd i så fall! Lite klent med sådana numera på KS, bara sett en på sistone.
Förvisso, men jag kör Trisslotter i stället och håller tummarna!Två stora vita kan ju bli en dubbelröd, eller?
”Håll-Käften-Duo”Här kommer min 5513 och 1680
Nice, vilken duo!!!!!!!Här kommer min 5513 och 1680
Otroligt, det blir inte mycket bättre än så.Här kommer min 5513 och 1680
Snyggare än sunburst, ja. Tillverkade under några är, ja. Särskild efterfrågad? Oklart, smaken är som baken. Finns pris- och spekulationstrådar angående värdeökningar. Saknar min gamla till och från.Submariner 116613LB "flat blue" dial. Hur ser framtiden ut för de? Nämns inte som något särskilt eftertraktat. Kommer priset stiga på dessa?
De kallas för smurf eller flat blue dial då den har en matt finish, inte som en sunburst. Själv föredrar jag den med flat blue, därav har jag en sån i min kollektion, men vad har ni för tankar kring den? Tillverkats i få upplagor?
Skickar en bild på min så får vi se vad ni tycker
Så bra det kan bli, skulle man kunna sägaHär kommer min 5513 och 1680
Tack Det enda skulle väl i så fall vara att komplettera samlingen med en "dubbel röding"Otroligt, det blir inte mycket bättre än så.
Man blir aldrig nöjd, det är ju så!Tack Det enda skulle väl i så fall vara att komplettera samlingen med en "dubbel röding"
Vi försöker liva upp tråden när det står stilla, men nu lever den starkt oberoende känns också helt ute med ceramic nu efter alla fina bitar som postats. Går och lägger mig igen.@filipkvist @MrGranberg varje gång jag går in i tråden så ser jag era klockor postade haha... händer varje gång
Helt rätt! Jag får väl börja posta lite oftare mina submarinersVi försöker liva upp tråden när det står stilla, men nu lever den starkt oberoende känns också helt ute med ceramic nu efter alla fina bitar som postats. Går och lägger mig igen.
Helt rätt man får ju försöka hålla liv i trådenHelt rätt! Jag får väl börja posta lite oftare mina submariners
Måste ha en Submariner efter jag sett denna bild.Här kommer min 5513 och 1680
Det finns inga köerEn ytterligare fråga - hur bär jag mig åt om jag vill köpa en ny Sub från AD? Köerna är ju fulla överallt - omöjligt mao?