• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Bild från tidigare idag
6F64743C-2529-4CA9-AA2D-7261B7006FB5.jpeg
 
Submariner 116613LB "flat blue" dial. Hur ser framtiden ut för de? Nämns inte som något särskilt eftertraktat. Kommer priset stiga på dessa?

De kallas för smurf eller flat blue dial då den har en matt finish, inte som en sunburst. Själv föredrar jag den med flat blue, därav har jag en sån i min kollektion, men vad har ni för tankar kring den? Tillverkats i få upplagor?

Skickar en bild på min så får vi se vad ni tycker
 

Bilagor

  • IMG_1906.jpg
    IMG_1906.jpg
    337.8 KB · Visningar: 3
Submariner 116613LB "flat blue" dial. Hur ser framtiden ut för de? Nämns inte som något särskilt eftertraktat. Kommer priset stiga på dessa?

De kallas för smurf eller flat blue dial då den har en matt finish, inte som en sunburst. Själv föredrar jag den med flat blue, därav har jag en sån i min kollektion, men vad har ni för tankar kring den? Tillverkats i få upplagor?

Skickar en bild på min så får vi se vad ni tycker
Snyggare än sunburst, ja. Tillverkade under några är, ja. Särskild efterfrågad? Oklart, smaken är som baken. Finns pris- och spekulationstrådar angående värdeökningar. Saknar min gamla till och från.
IMG_20190410_114516~01.jpg
 
En ytterligare fråga - hur bär jag mig åt om jag vill köpa en ny Sub från AD? Köerna är ju fulla överallt - omöjligt mao?
 
Tillbaka
Topp