• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Sub på jubilee är bra
74B7F093-5791-47C5-9618-E9EFB6377839.jpeg
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
Vart köpte du det kit:et ifrån?
Hvis du har en Rolex som - via serienummer - skal ha det enkelte kit'et, så får du kjøpt det. Kjøpte også en jubilee 62510H til en annen klokke (16750) som originalt kunne ha den lenken. Så lenge klokken du har tilsvarer delen du genuint mangler, er det ikke noe problem. Men, hvis du krysser deler og modeller så blir det bare tull.
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Hvis du har en Rolex som - via serienummer - skal ha det enkelte kit'et, så får du kjøpt det. Kjøpte også en jubilee 62510H til en annen klokke (16750) som originalt kunne ha den lenken. Så lenge klokken du har tilsvarer delen du genuint mangler, er det ikke noe problem. Men, hvis du krysser deler og modeller så blir det bare tull.
Aha, så du vände dig till en AD?
 

Jay B

Omega
Hej, har gått och blivit med sub (en 14060 från -97). Är mycket nöjd med den så här långt! Den är i mycket bra skick och den har även trycktestats på Nymans och den var tät. Till min fråga, hur många här skulle INTE bada eller duscha med en sån här klocka?
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Hej, har gått och blivit med sub (en 14060 från -97). Är mycket nöjd med den så här långt! Den är i mycket bra skick och den har även trycktestats på Nymans och den var tät. Till min fråga, hur många här skulle INTE bada eller duscha med en sån här klocka?
Jag är lite mesig (petig) med mina klockor så jag undviker att bada med dem men är den trycktestad och tät är det ju bara att hoppa i, det är ju trots allt en dykarklocka. :D
 

Professor S

Panerai
2-Faktor
Hej, har gått och blivit med sub (en 14060 från -97). Är mycket nöjd med den så här långt! Den är i mycket bra skick och den har även trycktestats på Nymans och den var tät. Till min fråga, hur många här skulle INTE bada eller duscha med en sån här klocka?

Är den tät så är den tät. Kör på sålänge trycktestet inte är längre tillbaka än ett år sen.
 
Topp