• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

loevhagen

Patek
2-Faktor
Hvis Rolex går tilbake til slank urkasse og aluminium insert den 1. september, så skal jeg kjøpe en. Hvis ikke, så klarer jeg meg med Kermit.

59265F4D-8270-4A15-9F30-D508ACC4782A.png
 

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Många icke-insatta som vill ha sub. Då är nog den beskrivningen i kombination med repfri klocka (nypolerad oavsett resultat) väldigt säljande.

De flesta struntar fullständigt i hur lik original boetten är.
Ja så är det nog. Jag var inne hos en svensk AD nyligen och överhörde en konversation mellan en säljare och en kund i 20-års åldern som inte kunde förstå hur man kunde köpa en begagnad och ”repig” klocka och försökte sen få sitt namn på listan för Submariners. Gick sådär... :hilarious:
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Man gör det inte här när man är för färsk. Är man för färsk så njuter man och deltar man i forumet tills man får tillgång till de låsta delarna!
 

SportRolex

Cartier
2-Faktor
Eller så editerar du bort det?

Gillar folk som går in med inställningen att man gör som man vill och skulle det inte var OK så får någon annan städa upp efter en.

Dagens tips i all välmening, läs reglerna innan du postar.
Eftersom att jag inte hittat något om att man inte fick söka på detta sätt så skrev jag som jag gjorde att om det ej okej få detta tas bort ?
Eller läste du inte hela inlägget jag la in?
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Eftersom att jag inte hittat något om att man inte fick söka på detta sätt så skrev jag som jag gjorde att om det ej okej få detta tas bort ?
Eller läste du inte hela inlägget jag la in?
Om det står så här:

"För att annonsera krävs 2 veckors medlemsskap samt 50 st poster under diskussionsdelarna av forumet. Det görs inga undantag till denna regel"

Så innebär det att man inte får annonsera i trådarna ute på forumet heller. Nog förstår man det? Det får man egentligen inte göra hur många inlägg man än har om man inte redan har annons på det på köp/sälj.
Detta av goda skäl.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Eftersom att jag inte hittat något om att man inte fick söka på detta sätt så skrev jag som jag gjorde att om det ej okej få detta tas bort ?
Eller läste du inte hela inlägget jag la in?
Jodå, jag läste.

Frågan är om du läste?
https://klocksnack.se/threads/hur-annonserar-man-här.92714/

”1: För att annonsera krävs 2 veckors medlemsskap samt 50 st poster under diskussionsdelarna av forumet. Det görs inga undandtag till denna regel.

Blir inte mycket tydligare än såhär.
 
Topp