Fredagsfin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När du säger så måste ju även jag byta till sub dåFredagsfin!
Lunette BlueHrm...vad står lb för egentligen ?
Lunette Blue
Lunette Bleu om vi ska vara petiga.Lunette Blue
InstämmerLunette Bleu om vi ska vara petiga.
Jag valde själv CWC och kompletterade sen med ett Marathon.Sugen på att testa nato på min 14060m och söker rekommendationer. Vart köper man bästa, med högst kvalité/finish och bekvämlighet? Hade tänkt ett svart till att börja med.
Jag köpte på cheapestnatostraps nyligen. Detta är deras ”Premium”-band som kostar en hundring. Fan vet vad det kommer ifrån, men det har liksom blivit en sliten remsa typ 4mm Brad runtom. Nån som känner igen detta? Det är alltså bara några veckor gammalt, och klockan kanske har suttit på varannan dag sen dess. Men det kanske är nåt man måste räkna med på ett så billigt band?Sugen på att testa nato på min 14060m och söker rekommendationer. Vart köper man bästa, med högst kvalité/finish och bekvämlighet? Hade tänkt ett svart till att börja med.
Oj vad skumt, jag har inte fått detsamma och har haft mina ännu lite längre. Det är inte så att du drar på bandet så att det är boetten som rivit den på mitten?Jag köpte på cheapestnatostraps nyligen. Detta är deras ”Premium”-band som kostar en hundring. Fan vet vad det kommer ifrån, men det har liksom blivit en sliten remsa typ 4mm Brad runtom. Nån som känner igen detta? Det är alltså bara några veckor gammalt, och klockan kanske har suttit på varannan dag sen dess. Men det kanske är nåt man måste räkna med på ett så billigt band?
Mitt råd är iaf just nu - hitta nåt annat än detta, men du ska absolut prova Nato för det är sjukt snyggt på dessa femsiffriga subbar!
Nej det tror jag inte. Jag har trätt på och av några enstaka ggr bara.Oj vad skumt, jag har inte fått detsamma och har haft mina ännu lite längre. Det är inte så att du drar på bandet så att det är boetten som rivit den på mitten?
Hmm, okej. Det kan ju vara så att de gånger du gjort det så har det tagit lite stryk och blivit värre sedan vid användning? Jag brukar ta som vana när det gäller Rolex boetter att inte trä in band utan att ta loss bandstiften först och sedan sätta det på platsNej det tror jag inte. Jag har trätt på och av några enstaka ggr bara.
Nej det tror jag inte. Jag har trätt på och av några enstaka ggr bara.
Ok!Det är definitivt detta som har hänt pga det smala utrymmet mellan stift och boett samt klockans vassa undersida. Talar av egen erfarenhet. På min 14060M tar jag därför alltid av stiften när jag sätter på nato.
Nej, det brukar gå ganska lätt då natot är ganska flexibelt. Så lägg dit natot och sen är det bara att trycka på det lite med bandstiftet tills du hittar håletOk!
När jag tänker efter så måste det absolut vara det som hänt. Det finns ingen annan bra förklaring...
Är det inte svårt att få fast bandstiften med Natot på plats då? Det är ju bra tajt...
Bra lördag...
Ok!
När jag tänker efter så måste det absolut vara det som hänt. Det finns ingen annan bra förklaring...
Är det inte svårt att få fast bandstiften med Natot på plats då? Det är ju bra tajt...
Snyggt!Idag, i det norrländska regnet
Tack! Det är CNS vanliga nato: https://www.cheapestnatostraps.com/...-strap-khaki-green-18-20-22?variant=211478287Snyggt!
Ett sånt Nato måste jag ha! Var har du köpt det?