Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den smälte väl in på cap ferrat!Nice! Nu blev man ju inte avis..
Ser väldigt fin ut för en 2012:a!Fotade några klockor idag. Här en 14060M från 2012.
Är det din?Fotade några klockor idag. Här en 14060M från 2012.
Yes! Köpte den ny 2012.Är det din?
Roligt att du har den kvar! Använder du den ofta? Jag köpte min 16610 ny 2010.Yes! Köpte den ny 2012.
Den är faktiskt oanvänd. Plockar fram den och skakar liv i den då och då.Roligt att du har den kvar! Använder du den ofta? Jag köpte min 16610 ny 2010.
Du måste ju använda den!Den är faktiskt oanvänd. Plockar fram den och skakar liv i den då och då.
Har några jag använder ocksåDu måste ju använda den!
Då är det väl dags att sälja en till mig?Har några jag använder också
Det här gör det ju hela ännu konstigare.Ja. De har ju sålt både och så jobbigt att säga emot sig själv. Det spelar ingen jätteroll iom klockorna blir det mycket billigare om de saknar svärdvisare och 60-min bezel.
Hur så?Det här gör det ju hela ännu konstigare.
http://rolexpassionreport.com/20008/unique-rolex-a6538-uk-military-big-crown-submariner/
Reagerade på att alla hade mercedesvisare men det står inte ett ord om det trots att han skriver detaljerat om utbytta delar, ommålade tavlor och andra mindre och större modifikationer. Är mest nyfiken på om det är vedertaget...Hur så?
Well.. Milsubbar med svärdvisare och 60min-bezel är de som är från 70-talet. Helt andra klockor än bigcrownsen från 50-talet.Reagerade på att alla hade mercedesvisare men det står inte ett ord om det trots att han skriver detaljerat om utbytta delar, ommålade tavlor och andra mindre och större modifikationer. Är mest nyfiken på om det är vedertaget...
Sean Connery fyller 90 år idag! Mannen som verkligen satte submarinern på kartan.
Minnen, minnen.. respekt att karlarnas karl fyller 90år. Även om min favvo-Bond är Roger Moore.Sean Connery fyller 90 år idag! Mannen som verkligen satte submarinern på kartan.
Alltså den är så sjukt mycket snyggare med den tavlan imo!!Smurtavlan är mycket trevlig!
Verkligen. I dunkelt ljus ser den inte ut som ngt speciellt men i solen poppar den som få.Alltså den är så sjukt mycket snyggare med den tavlan imo!!
Lite som jag då!Verkligen. I dunkelt ljus ser den inte ut som ngt speciellt men i solen poppar den som få.
Hoppas på det. Blir till att köpa en då.Nytt släpp om en vecka. Någon som bettar på en ny sub?