S
Staafen
Guest
Trodde att den skulle vara i stål om det nu är aktuellt men vitguld alltså.Läste att det spekulerades i en ny vitguldssub oxå, svart tavla med blå bezel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde att den skulle vara i stål om det nu är aktuellt men vitguld alltså.Läste att det spekulerades i en ny vitguldssub oxå, svart tavla med blå bezel.
Det trodde jag oxå eftersom de redan har smurfen.Trodde att den skulle vara i stål om det nu är aktuellt men vitguld alltså.
Syns det något på glaset där bubblan suttit?Min jobbklocka 116610Ln som är moddad
Var det inte bättre med att köpa en Sea-Dweller?Min jobbklocka 116610Ln som är moddad
Glaset är bytt till ett 114060 glas, blev kanon imho!Syns det något på glaset där bubblan suttit?
Coolt!Glaset är bytt till ett 114060 glas, blev kanon imho!
Syns det något på glaset där bubblan suttit?
Var det inte bättre med att köpa en Sea-Dweller?
FIxa så de blir större.Hej alla! Går i Submariner-planer. Ser denna ok ut eller är det något skumt som sticker ut?
FIxa så de blir större.
Det gör du själv, editera och tryck på full storlek.Ok ska höra med säljaren.
Roligt med något som sticker ut från mängden. Otroligt att ADn sa ja till det, de brukar ju inte vara så flexibla direkt.Det var så att jag råkade slå sönder original glaset. Att byta till nytt kostade 4000kr men gick på hemförsäkringen. NÄr jag står hos AD och ska lämna in klockan för glasbyte så får jag bara ett infall där och då och ber dem sätta in ett 114060 glas. Och det gjorde de.
Så det var inget så där jätte genomtänkt men nu gillar jag det, det är ju lixom min variant...
Det gör du själv, editera och tryck på full storlek.
6.5 år senare.Hmm kan inte se den funktionen men nu öppnade jag bilderna och sparade. Verkar inte bli mer högupplösta?
Alltså använder säljaren en potatis att fota med? Tycker bilderna har någon konstig hinna på sig...Hmm kan inte se den funktionen men nu öppnade jag bilderna och sparade. Verkar inte bli mer högupplösta?
Alltså använder säljaren en potatis att fota med? Tycker bilderna har någon konstig hinna på sig...
None the less, lägg upp de andra bilderna ur olika vinklar fullstora också!
Hej alla! Går i Submariner-planer. Ser denna ok ut eller är det något skumt som sticker ut?
Ser fulpoerad och fuktskadad ut, förmodar den är billig?Hehe. Här kommer samtliga bilder.
Ser ut som nån glad amatör gått loss ordentligt med sandpapper och svinto. Men är den tillräckligt jättebillig så. kanske går att fixa boetten. Byta vridring m. m... Tavlan ser patinerad ut.Hej alla! Går i Submariner-planer. Ser denna ok ut eller är det något skumt som sticker ut?
Risig tavla, överpolerad boett och vridring, servicebehov mm mm.Vad tycker ni att den är värd? Inga tillbehör och en behövlig service är säkert att räkna med.
Ser fulpoerad och fuktskadad ut, förmodar den är billig?
Nja, hela tavlan är flammig och har reagerat på något sätt.Visst är det mellan 10 - 15 längs med bazel som den ser fuktskadad ut?
Nja, hela tavlan är flammig och har reagerat på något sätt.