Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad händish, mannen? Trodde den satt säkert.För lat för annons, någon som vill byta en 114060 mot denna pärla? (214270 mk2, fullset - med lite pengar emellan såklart)
![]()
Men 114060 är enda tänkbara bytet!Vad händish, mannen? Trodde den satt säkert.![]()
Men 114060 är enda tänkbara bytet!
Den är ju magi
FulKan inte annat än att hålla med <3
![]()
Är du säker?Men 114060 är enda tänkbara bytet!
Den är ju magi
Men fyy så osymmetrisk....Är du säker?
![]()
Är du säker?
![]()
Riktigt vass bild!Kan inte annat än att hålla med <3
![]()
Är den?Men fyy så osymmetrisk....
Jaa? Bubbla. Mm. Mkt osymmetrisk tavla.Är den?![]()
Kronan står rätt, så den är i alla fall 100% äktish...Jaa? Bubbla. Mm. Mkt osymmetrisk tavla.
HahahaKronan står rätt, så den är i alla fall 100% äktish...![]()
Köp min och sälj din!För lat för annons, någon som vill byta en 114060 mot denna pärla? (214270 mk2, fullset - med lite pengar emellan såklart)
![]()
Verkar ha tillkommit många Hulkar på forumet den senaste tiden! Tyckte jag såg många i fredagstråden![]()
Dussinklocka :OHåller med! Väldigt många nu känns det som![]()
Stekarsuben verkar mindre populärHåller med! Väldigt många nu känns det som![]()
Den är inte heller dum! fast personligen så föredrar jag sunburst framför is5siffrig stekare?![]()
Whats wrong med "grå" sunburst?Den är inte heller dum! fast personligen så föredrar jag sunburst framför is![]()
Vet inte egentligen, har svårt för den baraWhats wrong med "grå" sunburst?![]()
5siffrig stekare?![]()
Matt 6-siffrig om jag får be!Den är inte heller dum! fast personligen så föredrar jag sunburst framför is![]()
Matt 6-siffrig om jag får be!
![]()
Vet inte egentligen, har svårt för den bara
Med det sagt så har jag aldrig sett den irl, kan tänka mig att den upplevs annorlunda live jämfört med en bild!
Den är bättre!Matt 6-siffrig om jag får be!
![]()
Kan tänka mig detSom natt och dag faktiskt![]()